بازدید مدیران بانک مسکن از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس

جمعی از مدیران بانک مسکن با حضور در شهر جدید پردیس، از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در این شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، این بازدید روز پنجشنبه مورخ 24 آذر ماه 1395 با حضور قاسمی (مدیر امور اعتباری)، جوادیان فرزانه (مدیر امور استان‌ها و بازاریابی و نیز عضو هیات مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن)، عسکرپور (مدیر امور مالی)، صالحی (مدیر امور پشتیبانی و ساختمان) و حیدری (رئیس اداره کل اعتبارات و تامین مالی)، جان آقایی (معاون توسعه اعتبارات اداره کل اعتبارات و تامین مالی) و برخی دیگر از مدیران بانک مسکن انجام شد و طی آن، ضمن بازدید از پروژه‌ها، در خصوص راهکارهای هم‌افزایی و نیز برون‌رفت از مشکلات برخی از پروژه‌ها بحث و تبادل نظر گردید.
اکبر میرشفیعی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در این بازدید، ضمن ارائه توضیحاتی از روند اجرایی پروژه‌ها، از مسئولین بانک خواست نهایت همکاری لازم را در چارچوب‌های قانونی با شرکت‌های گروه اعمال نمایند. وی همچنین با اشاره به پتانسیل‌های موجود در شرکت، نسبت به انجام اقداماتی در راستای هم‌افزایی متقابل اعلام آمادگی نمود.
مدیران بانک مسکن نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر جدید پردیس و تهران که با استفاده از شیوه‌های نوین صنعت ساختمان صورت گرفته است، به ادامه فعالیت شرکت در راستای استراتژی‌ها و سیاست‌های بانک مسکن برای احداث مسکن ویژه دهک‌های میان درآمدی جامعه تاکید نمودند.

بازدید مدیران بانک مسکن از پردیس آذر 95
بازدید مدیران بانک مسکن از پردیس آذر 95
بازدید مدیران بانک مسکن از پردیس آذر 95

 

۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹