ساماندهی متقاضیان مسکن مهر تهران تمام شد

مدیر کل تعاون استان تهران از اتمام کار ساماندهی متقاضیان مسکن مهر در شهرستانهای این استان خبر داد.

محمود حیدری در گفتگو با مهر نهایی شدن ساماندهی متقاضیان مسکن مهر و اجرایی شدن امور مربوط به تعاونیها را از اولویتهای کاری در سالجاری اعلام کرد و گفت: در این ارتباط آماده سازی اراضی تحویل شده به اتحادیه و شروع ساخت عملیات ساخت و ساز نیز از مهمترین اقدامات سالجاری خواهد بود.

مدیر کل تعاون استان تهران با بیان اینکه یک چهارم کل ثبت نامی های مسکن مهر در استان تهران هستند، اظهار داشت: ساخت 230 هزار واحد مسکونی در کنار ثبت نام یک میلیون و 40 هزار نفری در تعاونیهای مسکن مهر استان تهران هدف گذاری شده است.

حیدری یک پنجم کل واحدهای مسکونی یک میلیون و 200 هزار واحدی طرح مسکن مهر را مربوط به استان تهران دانست و افزود: تاکنون در قالب هزار و 600 تعاونی مسکن، 320 هزار نفر به سازمان مسکن و شهرسازی معرفی شده اند.

وی ادامه داد: از تعداد یاد شده 48 هزار نفر واجد شرایط شناخته نشدند. حدود 275 هزار نفر نیز پس از طی مراحل پذیرش وارد مراحل بعد کار از جمله آماده سازی اراضی شده اند.

این مقام مسئول در بخش تعاون از شروع عملیات ساختمانی توسط برخی تعاونیها در شهرهای جدید پرند و هشتگرد خبر داد و بیان داشت: در این خصوص تعداد دیگری از تعاونیها نیز در مراحل تحویل زمین و دریافت پروانه ساختمانی هستند.

مدیر کل تعاون استان تهران تقویت سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه مسکن مهر را از دیگر برنامه های مهم برشمرد و گفت: در حال حاضر کار پالایش متقاضیان ثبت نام شده از مهر ماه سال گذشته تا پایان 87 در حال انجام است.

حیدری در پایان از اتمام ساماندهی متقاضیان طرح مسکن مهر در شهرستانهای استان تهران خبر داد و گفت: ساماندهی متقاضیان در سطوح شهرستانهای استان به صفر رسیده است.

۳ خرداد ۱۳۸۸ ۱۶:۲۱