امضای تفاهم نامه گروه سرمایه‌گذاری مسکن با وزارت راه و شهرسازی

در جلسه‌ای با حضور نماینده شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، تفاهم نامه‌های احداث بخشی از سه شهر جدید در سراسر کشور منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و در راستای سیاست‌های دولت و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر احداث شهرهای جدید و تسریع در احداث مسکن مناسب برای عموم مردم، تفاهم نامه‌ مشارکت در احداث بخشی از شهرهای جدید تیس در استان سیستان و بلوچستان، بهارستان در استان اصفهان و گلبهار در استان خراسان رضوی، به امضای طرفین رسید.
در این جلسه که در روز شنبه 16 بهمن ماه 95 در محل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد، سید محمود میریان، عضو هیات مدیره عمران شهرهای جدید از یک طرف و محمدرضا امینی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از طرف دیگر تفاهم نامه‌ها را امضا نمودند. بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن اقدام به اجرای بخشی از عملیات اجرایی احداث این شهرها و ایجاد تاسیسات زیربنایی در آن‌ها خواهد نمود و به تبع آن در منافع مربوطه نیز شریک خواهد بود. مدت اعتبار این تفاهم نامه‌‎ها از تاریخ مبادله و ابلاغ جهت عقد قرارداد و مشارکت 6 ماه بوده و با توافق طرفین برای 6 ماه دیگر قابل تمدید خواهد بود.
شایان ذکر است شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در راستای سیاست‌های بانک مسکن و نیز اهداف و ماموریت‌های خود، همواره نقش پررنگی را در توسعه شهرهای جدید داشته است که از جمله این موارد می‌توان به شهرهای جدید پردیس، اندیشه، گلبهار، بهارستان، سهند و هشتگرد اشاره نمود. این تفاهم‌نامه در همین راستا به امضا رسیده است و می‌تواند ضمن ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، سوددهی قابل توجهی را نیز برای گروه ایجاد نماید.
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸