مدیر عامل و عضو جدید هیات مدیره «شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن» معرفی شدند

روز دوشنبه 18 بهمن ماه 95 و طی جلسه فوق العاده هیات مدیره شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن، مدیر عامل و عضو جدید هیات مدیره این شرکت معرفی گردیدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این جلسه که در دفتر مدیر عامل گروه تشکیل شد، محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه، مدیر عامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت بازرگانی را منصوب نمود.
بر اساس این گزارش، علیرضا نیاوند (خارج از هیات مدیره) به عنوان مدیر عامل این شرکت تعیین و جایگزین محمدرضا کریمی شد که پیش از این مدیریت عامل شرکت را بر عهده داشت. نیاوند پیش از این معاون بازرگانی همین شرکت بود. همچنین احمدرضا سبزواری به عنوان نائب رئیس هیات مدیره و هومن نوری نیز به سمت رئیس هیات مدیره شرکت منصوب شدند.
در این جلسه امینی، با اعلام انتظارات خود از نیاوند اظهار داشت: امیدواریم با حضور ایشان شاهد هم افزایی هرچه بیشتر شرکت بازرگانی با سایر شرکت‌های تابعه به منظور ارزش آفرینی برای گروه باشیم. وی ادامه داد: امیدواریم هیات مدیره و مدیر عامل بتوانند ضمن غلبه بر مشکلات قبلی، با اجرای برنامه‌های مناسب و حرکت در چهارچوب و خط مشی ترسیم شده، برای این شرکت و گروه خلق ارزش نموده و از این طریق مجموعه را هر چه بیشتر در مسیر رشد و تعالی یاری نمایند.
مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در ادامه با معارفه سبزواری به عنوان نائب رئیس جدید هیات مدیره شرکت، اظهار داشت: با توجه به تجارب ارزنده ایشان در حوزه بازرگانی داخلی و خارجی و تجربه‌های موفق گذشته و همچنین فعالیت وی در صنایع بزرگ، حضور ایشان قطعا شرکت را در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده یاری خواهد نمود.
امینی در پایان جلسه ضمن اعطای احکام نیاوند و سبزواری و آرزوی توفیق برای ایشان، با اهدای لوح تقدیری به کریمی، از ایشان به عنوان یک چهره‌ دانشگاهی و علمی یاد کرد و از زحمات وی نیز تقدیر و تشکر به عمل آورد.

تودیع و معارفه بازرگانی
تودیع و معارفه بازرگانی

تودیع و معارفه بازرگانی

۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ۰۹:۱۲