گروه سرمایه‌گذاری مسکن، لوح تقدیر برای بهره‌وری دریافت کرد

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در هشتمین مسابقه ملی بهره‌وری موفق به دریافت لوح تقدیر گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن: اختتامیه هشتمین مسابقه ملی بهره‌وری ایران با حضور دکتر نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس جشنواره ملی بهره‌وری، اعضای هیات رئیسه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی بهره‌ور و سازمان‌های دولتی، و با حضور محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن و صالحی، معاون برنامه‌ریزی و امور شرکت‌های گروه، روز دوم بهمن ماه در سالن زرین هتل پارسیان آزادی برگزار و لوح تقدیر هشتمین دوره جشنواره به 60 بنگاه اقتصادی بهره ور اهدا گردید.
بر اساس محاسبات صورت گرفته از سال 1389 تا 1394 توسط سامانه اندازه‌گیری شاخص‌های بهره‌وری ایران و با نظر کمیته علمی و داوران، «گروه سرمایه‌گذاری مسکن» در گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات، در بخش سودآوری رتبه اول را کسب نمود.
شایان ذکر است در این دوره از جشنواره همانند دوره های قبلی هر یک از بنگاه های اقتصادی در 3 بخش با یکدیگر رقابت نمودند. در بخش بهره‌وری، شاخص‌های بهره‌وری نیروی کار، بهره‌وری سرمایه و بهره‌وری کل عوامل، در بخش سودآوری، شاخص‌های فروش سرانه و درصد حاشیه سود خالص و در بخش بهره‌وری انرژی نیز شاخص‌های مرتبط با این موضوع مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند. در ارزیابی اولیه بیش از 60 شرکت حضور داشتند که گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران و سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق توسط کمیته ارزیابی در میان هشت شرکت انتخاب شده نهایی قرار گرفتند و در نهایت، شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در حوزه سود آوری رتبه اول را بدست آورد.لوح تقدیر بهره وری

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۷:۲۳