مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق منصوب شدند

محمدرضا امینی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مدیر عامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق را منصوب نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در جلسه‌ هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق که با حضور اعضای هیات مدیره این شرکت و محمدرضا امینی (مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن)، رکن تهران (عضو هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری مسکن) و رحمتیان (عضو هیات مدیره گروه مالی بانک مسکن) روز پنجشنبه 28 بهمن ماه امسال در دفتر شرکت برگزار شد، «مجید توتونچی» به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق منصوب و جایگزین مهدی ذاکرالحسینی شد که حدود 8 سال مدیر عاملی این شرکت را بر عهده داشت.
امینی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات ذاکرالحسینی، از ایشان به عنوان یک مدیر موفق و پرتلاش یاد کرد که نقش به‌سزایی در اجرای پروژه‌های مشهد و زاهدان ایفا نموده‌اند. وی همچنین شرکت شمال شرق را یکی از بازوهای پر توان گروه دانست که توانسته با اجرای پروژه‌های متنوع، برند سرمایه‌گذاری مسکن را در شهرهای مشهد و زاهدان به نحو شایسته‌ای معرفی نماید و این جایگاه مرهون تلاش‌ و به کارگیری تخصص ایشان و مجموعه همکارانشان در این شرکت است.
امینی همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای توتونچی، از شهر مشهد و استان خراسان به عنوان یکی از مناطق پر پتانسیل برای ساخت و ساز یاد کرد و از هیات مدیره و نیز مدیر عامل جدید خواست نهایت تلاش خود را برای دستیابی به بالاترین بازده از این بازارها به کار بندند. شایان ذکر است توتونچی هم اکنون عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی نیز می‌باشد.
در این جلسه همچنین «غفور خرامهر» به نمایندگی از شرکت پارس مسکن سامان و سید جواد جمالی نیز به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد به عنوان عضو غیر موظف شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق حکم خود را از دستان امینی تحویل گرفتند.

هیات مدیره شمال شرق
هیات مدیره شمال شرق
هیات مدیره شمال شرق

هیات مدیره شمال شرق

۲ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۲۷