مشکل اعطای تسهیلات 14میلیون تومانی به مسکن مهر رفع شد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر مسکن و شهرسازی با انتقاد از برخی موضع‌گیری‌ها برای مسکن مهر گفت: در حال حاضر در شهرهای جدید 5 هزار هکتار زمین در اختیار تعاونی‌های مسکن قرار گرفته که 3 هزار هکتار آن در حال آماده‌سازی زمین و 100 هزار واحد مسکونی قرارداد اجاره آن بسته شده است.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از کیش، مهدی ذاکرالحسینی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اظهار داشت: جلسه‌ای که در هفته گذشته بین وزارت مسکن و شهرسازی با مسئولان بانک مسکن صورت گرفت مشکل اعطای تسهیلات 14 میلیون تومانی به مسکن مهر کاملاً‌ مرتفع شد.
وی با بیان اینکه در شهر پرند 100 هزار واحد مسکونی و در هشتگرد 50 هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر ساخته خواهد شد گفت: باور ما این است که امسال حدود 50 درصد این آمار زیر ساخت برود.
وی درخصوص انتقاد انبوه‌سازان مسکن به بازی‌ گرفته نشدن آنها در مسکن مهر گفت: براساس مصوبه بند «د» تبصره 6 قانون ساماندهی مسکن دولت سعی خواهد کرد برای اقشار کم‌درآمد خدمات مختلفی در بخش مسکن ارائه کند.
ذاکرالحسینی افزود: در مسکن مهر اتفاقاً وزارت مسکن و شهرسازی به سراغ انبوه‌سازان رفته تا آنها بتوانند در این طرح فعالیت کنند و سود فعالیت خود را ببرند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: یکی از مشکلات مسکن مهر بخصوص در شهرهای جدید همانا اعطای تسهیلات بانکی بود که خوشبختانه مرتفع شد.
۵ خرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۳۷
فارس |