مظاهریان : آیین‌نامه کنترل ساختمان با تشریک مساعی نوشته می‌شود

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از تداوم تشریک مساعی درباره متن پیشنهادی آیین نامه کنترل ساختمان خبر داد و گفت: دیروز در این زمینه جلسه‌ای با حضور وزیر راه و رییس سازمان نظام مهندسی برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حامد مظاهریان اظهار کرد: باب گفت‌وگو پیرامون  آیین‌نامه ساختمان همچنان باز است و  با تشریک مساعی با سازمان نظام‌ مهندسی‌ساختمان کشور در جهت تحقق اهداف قانون نظام‌مهندسی‌ساختمان، حمایت از حقوق بهره‌برداران و ارتقا خدمات مهندسی که نتیجه آن افزایش کیفیت ساخت و سازها خواهد بود، اقدام لازم به عمل آید.

وی با اشاره به برگزاری جلسه دیروز با حضور وزیر راه  و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور،‌ افزود: در این جلسه درباره متن پیشنهادی آیین‌نامه کنترل ساختمان گفت وگو کردیم، با وجود آن که طی یکسال گذشته، آیین‌نامه به نظرخواهی گذاشته شد، مقرر گردید تا همچنان باب گفت‌وگو  و تبادل نظر در مورد آیین‌نامه کنترل ساختمان باز بماند تا با تشریک مساعی با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در جهت تحقق اهداف قانون نظام مهندسی ساختمان، حمایت از حقوق بهره‌برداران و ارتقای خدمات مهندسی که نتیجه آن افزایش کیفیت ساخت و ساز خواهد بود، اقدام لازم به عمل آید.

وی بیان کرد: مسائل دیگر جامعه مهندسی از جمله تعداد گسترده مهندسان ساختمان در آموزش عالی در جلسه دیروز مورد بحث قرار گرفت.

وی گفت: در خصوص این موضوع که باید برنامه‌ها و انجام تغییرات بنیادین به گونه‌ای باشد که مسئولیت‌های حرفه ای کاملا مشخص و به نفع مردم تامین شود نیز تاکید شد.

 

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۵۱
تسنیم |