جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب» برگزار شد

با حضور مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن، معاونین و برخی مدیران، جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در دفتر آن شرکت در شیراز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب؛ چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه امسال جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با حضور محمدرضا امینی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، معاونین و برخی از مدیران هلدینگ به همراه فرزین، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب و معاونین این شرکت در شیراز برگزار گردید.
در این جلسه گزارش‌های مربوط به عملکرد شش ماهه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در زمینه‌های ساخت‌وساز، طراحی، برنامه‌ریزی اقتصادی، فروش و مالی ارائه و مورد بررسی قرار گرفت. و در این خصوص مدیرعامل و معاونان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب اهم کارکردهای شرکت با هدف ارتقای جایگاه شرکت در منطقه جنوب را تشریح و برنامه‌های موجود و آتی را تشریح نمودند.
فرزین در این جلسه از حمایت‌ مدیران هلدینگ در دستیابی به اهداف شرکت قدردانی نمود و بیان داشت: برنامه عملیاتی این شرکت پاسخ به تقاضای مشتریان مختلف و کسب سهم مناسبی از بازار منطقه بوده و در این راستا ارتقاء برند، کسب حسن اعتبار و اعتماد به ‌واسطه ارائه خدمات شایسته و دانش محوری، در دستور کار این شرکت قرار دارد.
امینی، ضمن قدردانی از عملکرد مناسب شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در حوزه‌های مختلف، بر تلاش برای ایجاد جایگاهی مناسب برای شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در منطقه تاکید نموده و ایجاد صرفه اقتصادی و بهبود شرایط رقابتی در کسب‌وکار کنونی را با استفاده از مدیریت بهینه منابع مالی و انسانی و شناخت فرصت‌ها و تهدیدها، نقاط قوت و ضعف میسر دانست.
در ادامه امینی تکمیل و عرضه واحدهای در دست ساخت، استفاده از روش‌های مختلف تامین مالی و صندوق زمین و ساختمان، ایجاد ارزش افزوده با استفاده از خدمات مهندسی مناسب، در نظر گرفتن شرایط منطقه‌ای و نیاز متقاضیان با توجه به مطالعات بازار و درنظر گرفتن هزینه‌های فرصت از دست رفته را مهم دانست.
در پایان امینی و هیات همراه با حضور در محل پروژ‌ه‌های شهر شیراز، از پروژه‌های در حال اجرا ، ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شیراز بازدید نمودند.

بررسی و عملکرد جنوب  و بازدید از شیراز

بررسی و عملکرد جنوب  و بازدید از شیراز

بررسی و عملکرد جنوب  و بازدید از شیراز

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۲۲