سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی برگزار شد

سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی با حمایت شرکت «گروه سرمایه‌گذاری مسکن» و بخش‌های دیگر اقتصادی، 22 و 23 تیرماه سال جاری در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛
سومین کنفرانس انقلاب چهارم صنعتی در ۹ حوزه مختلف و با حضور واعظی، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، جاسبی، رئیس شورای سیاست گذاری کنفرانس و جمعی از مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن از جمله محمدرضا امینی (مدیر عامل گروه)، معاونین، مدیران عامل برخی از شرکت‌های تابعه، معاونین و کارشناسان فنی گروه و شرکت‌های زیر مجموعه و میهمانان داخلی و خارجی از دانشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر اروپایی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار ‌شد.
شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان حامی اصلی این کنفرانس  در حوزه صنعت ساختمان و امینی از اعضای شورای سیاست‌گذاری و رئیس کمیته مسکن، میزبان حدود 70 نفر از متخصصان این حوزه بود.
واحد تحقیق و توسعه معاونت فناوری و مدیریت ساخت گروه به منظور بهره برداری هر چه بیشتر از بستر این کنفرانس، ماموریت ذیل را در دستور کار خود قرار داد:
ایجاد شبکه ای از اساتید و شرکت‌های پیشرو در زمینه فناوری‌های نوین و شرکت‌های دانش بنیان که ایجاد تعامل دو سویه با آنها، ارتقاءکیفیت پروژه ها، افزایش شاخص ارزش و کاربرد تکنولوژی‌های نوین در گروه را به ارمغان خواهد آورد.
در این کنفرانس، کارگاه‌هایی تخصصی و یک نمایشگاه جانبی هم برگزار شد که هدف آن تمرکز بر هوشمندسازی و انقلاب چهارم صنعتی بود. شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در نمایشگاه جانبی این کنفرانس فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های جدید استفاده شده در ساخت پروژه‌ها را به نمایش عموم گذاشت.
محور اصلی کنفرانس، عملگرایی و بومی‌سازی در حل مشکلات تولید و اشتغال و با هدف ایجاد فرصتی برای توسعه پایدار با استفاده از مدیریت فناوری‌های نسل چهارم صنعت بود. در این کنفرانس، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی دیگر از افراد داخلی و خارجی به سخنرانی و بیان ایده‌های خود در زمینه تمرکز بر هوشمندسازی و اینترنت اشیا پرداختند.
لازم به ذکر است که انقلاب چهارم صنعتی، انقلابی دیجیتال است که در جهت کاهش مرزبندی‌های بین حوزه فیزیک، دیجیتال و زیست‌شناسی است.

سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی  برگزار شد

سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی  برگزار شد

سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی  برگزار شد

۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۳:۱۶