تفاهم نامه همکاری «گروه سرمایه‌گذاری مسکن» با «انجمن پیشتازان پروژه اروپا»

در راستای گسترش همکاری دو جانبه فنی و تخصصی در حوزه مسکن، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با انجمن پیشتازان پروژه اروپا epl تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ این تفاهم نامه همکاری یکشنبه 25 تیر ماه 1396 میان محمدرضا امینی، به عنوان مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از یک سو و petros sosa مدیر عامل انجمن EPL از سوی دیگر منعقد گردید.

🔹محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، اهداف این تفاهم‌نامه را ارتباط با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی مستقر در اروپا در صنعت ساختمان دانست که در این راستا از ظرفیت‌های انجمن EPL استفاده خواهد شد.

🔹امینی در ادامه، هدف گروه از این تعامل را سه مورد استفاده از ایده‌های نو در ورود به بازار خارجی، جذب سرمایه‌ خارجی و استفاده از پتانسیل شرکت‌‌های دانش بنیان اروپایی در تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان دانست.

🔹مدیر عامل EPL نیز ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه، ابراز امیدواری کرد این ارتباط بتواند منجر به تقویت حضور شرکت‌های اروپایی در ایران و به ویژه در پروژه‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن شده و دو طرف بتوانند به منافع مورد نظرشان دست یابند.تفاهم نامه همکاری «گروه سرمایه‌گذاری مسکن» با «انجمن پیشتازان پروژه اروپا»

۲۵ تیر ۱۳۹۶ ۱۹:۰۴