280 شرکت از 13 کشور در نمایشگاه تهران

نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان "ساخت ارزان ، مقاوم وسریع" با حضور 1100 شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.
  به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسین رحمانی نیا دبیرکل اتاق تعاون در مراسم آغاز این نمایشگاه چهار روزه گفت : 820 شرکت داخلی و 280 شرکت خارجی از 13 کشور از جمله ایتالیا ، فنلاند، اتریش، انگلیس ، آلمان ، کره جنوبی، چین ، امارات عربی متحده، مالزی و کانادا ، آخرین دستاوردها ، محصولات و تولیدات خود را در 70 هزار مترمربع به نمایش گذاشته اند.

رحمانی نیا با اشاره به رشد 40 درصدی شرکت کنندگان در نهمین نمایشگاه گفت: 95 درصد شرکت کنندگان داخلی و خارجی در نمایشگاه سال گذشته به دلیل دستاوردهای مناسب و عقد قرارداد ، در نمایشگاه امسال نیز حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه صنعت ساختمان ظرفیت های لازم را برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی دارد ، گفت : در این نمایشگاه دو همایش صنعتی سازی و ارتقای تجارت الکترونیک در بخش صدور خدمات فنی مهندسی و همچنین چند کارگاه آموزشی تخصصی صنعت ساختمان با حضور کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی برپا می شود.

رحمانی نیا برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان را مهم خواند و افزود :این نمایشگاه به متولیان بخش ساخت و ساز کشور کمک می کند در طرح های ساختمانی کشورهای همسایه مشارکت کنند.

دبیر کل اتاق تعاون گفت:شرکت های ایرانی زیادی در عراق ، افغانستان و کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا در طرح های ساختمانی مشارکت دارند

۶ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۲۴
جوان |