رونمایی از لوگو و تارنمای پروژه‌ی دهکده سلامت و بازدید از محل پروژه

در سفر یک‌روزه مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن به تبریز، ضمن بازدید از موقعیت پروژه دهکده سلامت این شهر، از نشان (لوگو) و درگاه تارنمای این پروژه، متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب؛ روز دوشنبه، بیست و هفتم شهریور ماه 96، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب میزبان احمد فرشچیان (رئیس هیئت ‌مدیره)، محمدرضا امینی (مدیرعامل)  و سید مسعود مروج (معاون فناوری و مدیریت ساخت) گروه سرمایه‌گذاری مسکن بود. در این بازدید و طی مراسمی با حضور فرهاد یاسمی، مدیر عامل شرکت شمال غرب و جمعی از مدیران این شرکت، از نشان (لوگو) و وب‌سایت پروژه‌ی دهکده‌ی سلامت تبریز رونمایی شد.
 🔹در ابتدای این جلسه، یاسمی اظهار داشت: مطالعات پروژه در همه‌ی زمینه‌ها توسط همکاران واحد طرح و توسعه و با تلاش‌های شبانه‌روزی انجام‌گرفته که باعث افتخار است و در ادامه از حمایت‌های مدیران در کمیته‌ی راهبردی هلدینگ تقدیر و تشکر نمود. وی همچنین به برخی از اقدامات انجام شده در خصوص این پروژه اشاره نمود و گفت: چندین جلسه کارشناسی به صورت فشرده با برخی از حاذق‌ترین و سرشناس‌ترین پزشکان شهر تبریز انجام شده و این روند در عین حفظ سرعت، با دقت و وسواس در حال انجام است.
🔹امینی نیز این پروژه را یکی از پروژه‌های مهم شرکت گروه دانست و ضمن تأکید بر انجام مطالعات دقیق‌تر، خواستار سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی شد.  وی با اشاره به پتانسیل‌های حوزه سلامت، از این پروژه به عنوان یک پروژه راهبردی و مهم برای هلدینگ نام برد که لازم است با نهایت دقت مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و امکان بهره‌مندی از مزایای آن فراهم گردد.
🔹شایان ذکر است یکی از راهبردهای توسعه گردشگری سلامت، احداث شهرک‌های سلامت می‌باشد. این شهرک‌ها با هدف ایجاد مجموعه‌ای یکپارچه از مراکز پزشکی، تحقیقاتی و آموزشی، توزیع سریع‌تر و آسان‌تر دارو، ازائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، تجهیزات مدرن و ارائه روش‌های درمانی جدید بر پایه دانش و توسعه اطلاعات پزشکی و بهداشتی، امروزه مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. در این شهرک‌ها خدمات مختلف مورد نیاز در حوزه سلامت و تندرستی به صورت یکپارچه ارائه شده و از این منظر جذابیت‌های فراوانی را داراست.
🔹شهر تبریز به دلیل همجواری با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و عراق،  با آب و هوایی مناسب در بسیاری از فصول سال و مراجعه بیماران داخلی و خارجی به این شهر به دلیل وجود پزشکان حاذق، پتانسیل لازم برای احداث شهرک سلامت را دارا می‌باشد. بر همین اساس، زمین مناسبی به مساحت بیش از 100 هزار متر مربع در یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق شهر تبریز با کاربری مناسب شهرک سلامت توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب شناسایی و خریداری گردید و در حال حاضر مطالعات جامعی در این شرکت در خصوص روند آتی پروژه در حال انجام است.
🔹بر اساس مطالعات انجام شده، هدف این پروژه ارائه خدمات جامع به مخاطبان و به ویژه با رویکرد جذب گردشگران حوزه سلامت خواهد بود. خدماتی مانند تغذیه درمانی، معاینات ادواری و تخصصی، مراقبت های پزشکی، پیشگیری و بهداشت، روان درمانی، طب فیزیکی و توانبخشی، درمان معنوی، طب ورزشی و سایر موارد مشابه، در مطالعات اولیه مورد بررسی قرار گرفته و  در آینده‌ای نزدیک فاز عملیاتی پروژه آغاز خواهد گردید.
در ادامه این سفر حاضران از زمین پروژه‌ی بزرگ سپیدار نیز بازدید به عمل آوردند. این پروژه که زمین آن به مساحت حدود 55000 متر مربع به تازگی در شهر تبریز خریداری شده است، استعداد ساخت حدود 2000 واحد مسکونی را داراست. در خصوص این پروژه روند طراحی و اخذ پروانه در حال انجام است.

رونمایی از لوگو و تارنمای پروژه دهکده سلامت تبریز  

۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۰۵