توضیحات وزارت مسکن در مورد یک خبر

خبرگزاری فارس:در پی درج خبری تحت عنوان «دهک اول برای خانه دار شدن 123 سال باید صبر کند» از قول مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن روابط عمومی این وزارتخانه توضیحاتی به این خبرگزاری ارسال کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس در این توضیحات با اشاره به این که مطالب فوق برگرفته از مقاله ارائه شده توسط مصاحبه شونده در سال گذشته بوده آورده است:موضوع بعید در خصوص اصل مطلب می‌باشد. ایشان در مقاله مورد اشاره که با عنوان «مسکن مهر، رویکرد نوین در تامین مسکن گروه‌های کم درآمد» ارائه نموده‌اند به استناد اطلاعات منتشره بودجه خانوار در سال 1385، وضعیت مسکن گروه‌های کم درآمد برای آن مقطع زمانی که مربوط به قبل از اتخاذ سیاست‌های بخش مسکن در دوره اخیر و به طور مشخص مسکن مهر بوده را ترسیم نموده و با ارائه اطلاعات فوق دلایل توجیهی اتخاذ سیاست مسکن مهر را بیان کرده‌اند و در همان بخش نتیجه گیری نموده‌اند که : «بنابراین وضعیت مسکن برای گروه‌های کم درآمد مخصوصا در سنوات اخیر (منتهی به سال 1385) بدتر شده است و ...» و متعاقب این مطلب، در بخش بعدی، ضمن بررسی سابقه سیاست‌ها و برنامه‌های اتخاذ شده در ارتباط با مسکن گروه‌های کم درآمد به تشریح برنامه مسکن مهر به عنوان رویکرد نوین در تامین مسکن گروه‌های کم درآمد و عملکرد اجرایی آن پرداخته‌اند.
متاسفانه در مطلب انتخاب شده، به هیچکدام از موضوعات فوق اشاره نشده و مخصوصا عنوان انتخاب شده می‌تواند موجب برداشت‌های ناصحیح از مطلب شود. لذا مقتضی است نسبت به درج توضیح فوق در سایت اقدام فرمایید.

توضیحات فارس:

خبرنگار فارس در حاشیه همایش صنعت ساختمان از مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن در خصوص وضعیت مسکن اقشار کم درآمد پرسید که ایشان پاسخ را به مقاله خود ارجاع داد.خبرنگار فارس نیز با استناد به گفته ایشان و با رجوع به مقاله مورد اشاره وی خبر را تنظیم و بر روی خروجی قرار داد.
۲۱ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۵:۳۰
فارس |