تشریح مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سکن الوند از اجرای دو پروژه در چالوس و همدان

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند جزئیات اجرای دو پروژه بام چالوس و شکریه همدان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به نقل از هیبنا؛ علیرضا نوربهشت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، از ورود این شرکت به مشارکت در ساخت دو پروژ مسکونی بام چالوس و شکریه همدان،گفت: پروژه بام چالوس در اختیار شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری قرار داشت اما اجرای این پروژه از ابتدای مهر به شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند تفویض شد.

وی با بیان اینکه قرار است ادامه ساخت پروژه مسکونی بام چالوس توسط «الوند» اجرا و تکمیل شود، افزود: این پروژه در 105 واحد مسکونی در 14 طبقه در حال ساخت است.

نائب رئیس و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند از پیش بینی دو طبقه پارکینگ برای این مجتمع مسکونی خبر داد و گفت: بنای پروژه بام چالوس را 30 هزار مترمربع اعلام کرد.

نوربهشت درباره وضعیت پیشرفت فیزیکی این مجتمع مسکونی نیز اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر که به شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند تفویض شده است بالغ بر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند از تکمیل پروژه مسکونی بام چالوس طی 24 ماه آینده خبر داد و افزود: بر اساس هدف گذاری و پیش بینی صورت گرفته عملیات ساخت این پروژه تا مهرماه سال 98 تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی دریافت تسهیلات ارزان قیمت از بانک مسکن را یکی از الزامات اجرای پروژه‌های شرکت‌های ساختمانی تابعه بانک مسکن اعلام کرد و گفت: برای ساخت هر مترمربع حدود 800 هزار تومان تا یک میلیون تومان برآورد می‌شود که بخشی از این منابع ساخت باید از محل تسهیلات تامین شود.

نوربهشت همچنین به پروژه شکریه همدان اشاره کرد و به تشریح جزئیات اجرای این پروژه پرداخت و گفت: کاربری این پروژه نیز همچون پروژه بام چالوس مسکونی است که در 6 طبقه 80 واحدی ساخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی این پروژه مسکونی در همدان خبر داد و افزود: بنای خالص پروژه 7 هزار و 920 مترمربع است که به صورت مشارکت 50 درصدی با همکاری شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب کشور ساخته می‌شود به طوری که آورده شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب زمین و آورده شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند نیز پروانه و ساخت است.

وی با بیان اینکه پروژه شکریه فعلا در مرحله طراحی نقشه است با بیان اینکه اجرای پروژه شکریه همدان از اسفند ماه امسال آغاز می‌شود ادامه داد: مدت اجرای این پروژه مسکونی 18 ماه پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش، ثمره تلاش های صورت گرفته شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند در این سالیان احداث حدود 5350 واحد مسکونی با زیربنای نزدیک به 560 هزار مترمربع مسکونی است که حدود 3344 واحد مسکونی آپارتمان‌های 8 و 10 طبقه به روش قالب تونلی است که در اراک و پردیس اجرا کرده است.

همچنین 29318 مترمربع تجاری توسط شرکت سرمایه گذاری الوند ساخته شده که شامل پروژه پارکینگ طبقاتی خاتم و 17230 مترمربع اداری، 3921 مترمربع آموزشی و خدماتی و مسجد و پروژه 102 هکتاری آماده سازی شده است.

شرکت سرمایه گذاری مسکن در راستای سیاست های کلی دولت جمهوری اسلامی ایران با هدف احداث واحد های مسکونی به صورت انبوه در سال 1369 اقدام به تاسیس شعبه به مرکزیت اراک کرد.
۱۹ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۵۰