مجمع شرکت سامان گستران پویا برگزار شد

مجمع سالانه شرکت « سامان گستران پویا » به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1396 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، این مجمع روز چهارشنبه 19 مهر ماه  با حضور کلیه سهامداران در محل دفتر مرکزی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکیل شد. ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل محمدرضا امینی به عنوان رییس، حسن قدس به عنوان ناظر اول، امبر میر شفیعی به عنوان ناظر دوم و حسین کمال بقر آبادی به عنوان منشی بود.

در این مجمع، گزارش یک ساله فعالیت هیات مدیره شرکت سامان گستران پویا توسط کاظمی، مدیرعامل این شرکت ارائه و پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریورماه سال 1396 به تصویب سهامداران رسید.

همچنین موسسه حسابرسی و خدمات آئین تراز آریا  به عنوان بازرس اصلی و محمد تقی جنت رستمی به عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال انتخاب شدند. روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات نیز برای درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

شایان ذکر است شرکت ساختمانی سامان گستران پویا شرکت ساختمانی  سامان گستران پویا با هدف سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ساختمانی و انجام امور پیمانکاری در سال 1388 توسط شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و با مشارکت بخش خصوصی تاسیس گردید.

این شرکت تاکنون پروژه‌هایی را در شر تهران به انجام رسانده است که از جمله می‌توان به مجتمع مسکونی آبشار در منطقه 22 تهران، با مساحتی بالغ بر حدود 26000 متر مربع شامل بر 5 برج 21 طبقه با 731 واحد مسکونی اشاره نمود.

 

۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۵