مجمع «شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن» برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام «شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن» به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1396 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن منتهی به 31 شهریور ماه 1396 با حضور 100 درصد سهامداران شرکت در تاریخ 13 آذر ماه امسال، تشکیل شد.
ترکیب هیات رئیسه متشکل از : محمدرضا امینی به عنوان رییس، محمد مهدی نادری نور عینی به عنوان ناظر اول؛ میر احمد مصطفایی میلانی به عنوان ناظر دوم و علیرضا مخصوصی به عنوان منشی بود
در این مجمع گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن توسط نیاوند، مدیرعامل شرکت برای حاضران قرائت شد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 1396 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.
 در این مجمع موسسه حسابرسی رازدار به عنوان بازرس اصلی و  و موسسه حسابرسی متین خردمند به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یک سال معرفی گردیدند. همچنین روزنامه ادنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شد.
شایان ذکر است شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن یکی از شرکت‌های تابعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که ضمن برقراری ارتباط مناسب با معتبرترین تامین کنندگان صنعت ساختمان، قادر به ارائه خدمات زیر به بهترین نحو و با کمترین هزینه می‌باشد:
•  تامین مواد و مصالح ساختمانی
•  تامین ماشین آلات ساختمان سازی ثابت و متحرک به صورت خرید با اجاره
•  مشارکت در تولید و توزیع مصالح ساختمانی صنعتی
•  واردات و توزیع انواع کلاهای ساختمانی و عمرانی
این شرکت در طول بیش از دو دهه فعالیت، موفق به تامین مواد اولیه ساختمانی و تجهیزات کارگاهی جهت ساخت بیش از 60 هزار واحد مسکونی و چندین مجتمع تجاری- اداری در قالب بیش از 400 پروژه شده است.

مجمع شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن آذر96  

۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۵