وزیر مسکن: از عملکردم ناراضی نیستم

خبرگزاری فارس: وزیر مسکن و شهرسازی با تأکید بر اینکه انتقاد لازمه حرکت رو به جلو است گفت: از عملکرد 4 ساله خود در سمت وزیر مسکن ناراضی نیستم و معتقدم که همه باید به وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری کمک کنیم.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد سعیدی کیا در آخرین نشست خود با خبرنگاران با بیان این که امروز هیچ اظهارنظری در خصوص وضعیت بخش مسکن نخواهد کرد،اظهار داشت: امروز تنها شنونده اظهارات و انتقادات شما خبرنگاران هستم.
وی در پاسخ به اصرار خبرنگاران برای پاسخگویی به سوالات بر نظر خود تاکید کرد: امروز فقط شنونده مسائل مطرح شده از سوی شما خبرنگاران هستم و باید اذعان کنم که در دو هفته آخر تصدی وزارت مسکن هیچ اعتقادی به دفاع از عملکرد خود نداشتم چرا که تمام شهروندان و حتی شما خبرنگاران در جریان عملکرد بنده در 4 سال گذشته بوده و آن را منعکس کرده‌اید.
سعیدی کیا ادامه داد: مردم در جریان تمام کارهای وزارت مسکن و شهرسازی طی 4 سال گذشته بوده‌اند لذا قضاوتها حتی با هر اظهارنظری از سوی بنده تغییر نخواهد کرد.
وزیر مسکن و شهرسازی تأکید کرد: راجع به سوالات امروز خبرنگاران در 6 ماه آخر تصدی وزارت مسکن و شهرسازی اظهار نظر کرده‌ام و قضاوت در مورد عملکردم با شما و مردم است چرا که مردم به خوبی در خصوص عملکرد بنده مطلع هستند.
سعیدی کیا در پاسخ به اینکه آیا باز هم متصدی امور در دولت دهم خواهد بود گفت: هنوز مشخص نیست که در کجا مشغول شوم و هرجا که قسمت شود حاضر به خدمت کردن به نظام و مردم هستم.
وی تصریح کرد: قبول کنید که امروز و تنها در طول یک ساعت نمی‌توان به تمام سوالات پاسخ و ذهنیتها راجع به خودم تغییر دهم اما می‌توانم به قاطعیت بگویم که از عملکردم در 4 سال گذشته ناراضی نیستم.
در این نشست خبرنگاران سوالاتی در خصوص قیمت مسکن مهر، مفید بودن رکورد و رونق مسکن، اطلاع رسانی ضعیف وزرات مسکن در 4 سال گذشته و عدم ارائه یک آمار عملکرد مشخص، گارد گرفتن وزیر در برابر انبوه سازان، هماهنگ نبودن آمار مسکن مهر از سوی وزارت تعاون و وزارت مسکن و دیگر مسایل ارائه کردند که سعیدی کیا حاضر به پاسخگویی به این سوالات در این نشست نشد.
انتهای پیام/م
۱ شهریور ۱۳۸۸ ۱۴:۵۹
فارس |