مجمع سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب تشکیل شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1396 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب، در ابتدای این مجمع که روز چهارشنبه ششم دی ماه با حضور بیش از شصت و هفت درصد سهامداران در محل سالن اجتماعات هتل پارس ائل گلی تبریز تشکیل شد، عباسعلی مینایی به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول و مسلم صالحی به عنوان ناظر دوم و محمد نصیری به عنوان منشی انتخاب شدند.

در ادامه جلسه و پس از قرائت دستور جلسه توسط منشی، یاسمی، مدیر عامل شرکت به ارائه گزارش فعالیت یک ساله هیات مدیره پرداخت و برنامه‌های آتی شرکت را برای اعضای مجمع تشریح نمود. 

پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1396 به تصویب سهامداران رسید. همچنین موسسه حسابرسی رازدار به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی فریوران راهبرد به عنوان بازرس علی البدل و روزنامه کثیرالانتشار مهد آزادی نیز برای درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

شایان ذکر است طبق گزارش مدیرعامل ، برنامه های آتی شرکت بیشتر به پیگیری پروژۀ احیای بافت فرسودۀ بلوار شهیدان ذاکر تبریز و پروژۀ دهکدۀ سلامت تبریز معطوف بوده و وزن بیشتر پروژه های در دست مطالعه نیز در شعب و نمایندگی ها به پروژه های احیای بافت فرسوده اختصاص داشت. یاسمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب در پایان از مجموعۀ شرکت گروه ، اعضای هیات مدیره قبلی و فعلی ، معاونین و کارکنان شرکت قدردانی به عمل آورد.

مجمع سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب تشکیل شد
مجمع سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب تشکیل شد  

 

۱۰ دی ۱۳۹۶ ۰۷:۵۳