حضور گروه سرمایه گذاری مسکن در کنفرانس بین المللی و ملی مدیریت ساخت

دومین کنفرانس بین المللی و ملی مدیریت ساخت با حضور شرکت‌های مختلف و همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های برتر کشور در مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی برگزار گردید که واحد تحقیق و توسعه به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در این کنفرانس با ارائه یک کارگاه با موضوع ارزیابی نظرات مشتریان به کمک تکنیک QFD در سالن اصلی کنفرانس (پاکدامن)حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ این کنفرانس که در روزهای پنجشنبه و جمعه 20 و 21 امسال برگزار شد خدادادیان، مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه اوجی، از کارشناسان واحد معاونت توسعه فناوری و ساخت گروه از ارائه دهندگان یکی از کارگاه‌ها بودندکه پس از معرفی شرکت  به ارائه تکنیک QFD پرداخته شد که با استقبال حاضرین مواجه گردید. لازم به ذکر است که این تکنیک در قالب یک پایان نامه دانشجویی کارشناسی ارشد مطابق با آخرین تحقیقات بین المللی مورد مطالعه قرار گرفت و در گروه بومی­سازی، و در پروژه­ سایه شیراز پیاده سازی گردید.

 QFD تکنیکی است که الزامات و خواسته­های مشتری را به الزامات فنی تبدیل می­کند و از آن به عنوان ابزاری برای ارزیابی و بررسی نظرات بهره بردار(مشتری) استفاده می­گردد. شرکت گروه سرمایه­گذاری مسکن در حال حاضر تنها شرکت حوزه صنعت ساختمان در ایران است که از این تکنیک بهره می برد. این تکنیک با ارزیابی و بررسی نظرات مشتریان باعث ایجاد ارزش متمایز در پروژه ها گردیده و در نهایت منجر به افزایش اعتبار برند مجموعه و راندمان اقتصادی پروژه‌ها می‌گردد.

در سال جاری پیاده سازی این مدل در حداقل پنج پروژه مطرح در گروه سرمایه گذاری مسکن در برنامه واحد تحقیق و توسعه خواهد بود.


شرکت فعال  گروه سرمایه گذاری مسکن در دومین کنفرانس بین المللی و ملی مدیریت ساخت

شرکت فعال  گروه سرمایه گذاری مسکن در دومین کنفرانس بین المللی و ملی مدیریت ساخت  

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۳۳