نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین ساخت و تولید صنعتی مسکن برگزار می شود

نخستین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین ساخت و تولید صنعتی مسکن با حضور شرکت های داخلی و خارجی از 25 تا 28 آبان ماه سال جاری به مدت چهار روز در تهران برگزار می شود
دبیر اجرایی این نمایشگاه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت:‌ همزمان با تشکیل این نمایشگاه، همایش اصلاح الگوی مصرف انرژی و نقش فناوری های نوین در تولید مسکن نیز برگزار خواهد شد.
"امیر مازیار شاکری" افزود: این نمایشگاه و همایش با هدف بررسی توانمندیها و راهکار های استفاده از مواد و روش های جدید و ایجاد ارتباط موثر میان شرکتهای انبوه سازی و ارائه دهندگان تجهیزات و فناوریهای نوین ساخت مسکن در مصلی بزرگ حضرت امام (ره) برگزار می شود.
شاکری گفت:‌ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح الگوی مصرف و در راستای سیاستهای دولت خدمتگزار جهت تأمین مسکن اقشار مختلف جامعه این نمایشگاه در حالی آغاز به کار می کند که تولیدکنندگان و دست اندرکاران تولید صنعتی ساختمان در آن حضور فعال خواهند داشت.
وی با اشاره به اصل 44 قانون اساسی و ورود بخش خصوصی به حوزه ساختمان، افزود: در زمان حاضر همکاری میان بخش دولتی و خصوصی می تواند عامل مهم پیشرفت و به عینیت رسیدن سیاست های اعلام شده در این صنعت باشد.
وی استفاده از فناوری های نوین در صنعت مختلف را یکی از مهمترین شاخصه های توسعه
یافتگی کشورها عنوان کرد و گفت:‌ ارایه مقالات و راهکارها توسط اساتید و نخبگان صنعت ساختمان وآخرین توانمندی ها و نوآوریهای تولید و تأمین تجهیزات در جهت ارتقا کیفیت ساخت
و رسیدن به استانداردهای بین المللی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
۱۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۳:۱۱
ایرنا |