رئیس کمیسیون عمران مجلس: شورای عالی مسکن سیستم بانکی را با خود همراه کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: شورای عالی مسکن تصمیماتی اخذ کند که سیستم بانکی کشور به کمک بخش مسکن آمده و نظرات حاکمیتی و اجرایی وزارت مسکن اجرایی شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدحسین مقیمی در مراسم تودیع و معارفه وزرای مسکن و شهرسازی افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظر در بخش مسکن باید شورای عالی مسکن تصمیماتی را اخذ کند که نقطه نظرات وزارت مسکن و شهرسازی اجرایی و سیستم بانکی کشور با آسودگی خاطر بیشتر به کمک بخش مسکن بیاید.
وی در خصوص مراسم تودیع و معارفه وزرای مسکن و شهرسازی گفت: سوابق ارزشمند وزیر سابق مسکن و شهرسازی برای تمام کسانی که در بخش‌های عمرانی و تولیدی کشور فعالیت می‌کنند شناخته شده است چرا که ایشان در مسوولیت‌های مختلف در وزارت راه، جهاد، مسکن و بنیاد مسکن حضور داشته و اثرات مثبتی بر جای گذاشته است و امید است نظام جمهوری اسلامی بتواند از تجربیات ایشان در مسوولیت‌های آینده به خوبی استفاده کند.
مقیمی اظهار داشت: در دورانی که ایشان در وزارت مسکن و شهرسازی مسوولیت داشتند تعامل مناسبی با مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران برقرار کردند به طوری که کلیه اعضا از تعامل بسیار خوب ایشان یاد می‌کنند.
رییس کمیسیون عمران مجلس افزود: سعیدی‌کیا هر کجا مسوولیتی را پذیرفته‌اند تمام توان خود را بی‌ریا و صادقانه در اختیار گذاشتند تا کار را به نحو مطلوب انجام دهند.
مقیمی به تلاش سعیدی‌کیا درباره تهیه اسناد بالادستی و به تصویب رساندن آنها اشاره و خاطرنشان کرد: بخش مسکن سهم بالایی در اقتصاد کشور دارد و شاهدیم که فقط وزارت مسکن و شهرسازی نیست که از اجرای این کار برمی‌آید.
۱۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۴:۲۹
فارس |