وزیر سابق مسکن: فعال شدن اقتصاد کشور نیازمند رونق بخش مسکن است

خبرگزاری فارس: وزیر سابق مسکن و شهرسازی با بیان اینکه فرد انتخاب شده برای وزارت مسکن و شهرسازی فردی باسابقه مدیریتی مرتبط است، گفت: فعال شدن اقتصاد و اشتغال کشور نیازمند رونق و فعال شدن بخش مسکن است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد سعیدی کیا در مراسم تودیع و معارفه وزرای مسکن و شهرسازی افزود: یادداشتی به رسم خداحافظی نوشته‌ام هرچند که همه می‌دانند بنده اهل اغراق نیستم و آنچه که می‌نویسم و می‌گویم باورهای خودم است.
وی ادامه داد: در طول چهار سال گذشته همواره تعامل خوبی با معاونان عمران و شهرسازی، نظام مهندسی و بخش خصوصی برقرار بوده است به طوری که این تعامل موجب شد تا با انبوه سازان تفاهمنامه‌هایی تنظیم و به امضا برسد.
وی افزود: مشارکت بخشهای مختلف و مرتبط به‌کار گرفته شد و این مشارکت گسترده فعالیت‌های مهمی را شکل داد که از جمله آنها می‌توان به تاثیر فراگیر شورای توسعه نظام مهندسی، روش کار جمعی در شورای عالی شهرسازی و معماری، تدوین طرح جامع مسکن و همکاری با تشکل‌های مختلف در امر صنعت ساختمان و امور شهرسازی و معماری اشاره کرد.
سعیدی کیا تأکید کرد: خوشبختانه فردی برای تصدی وزارت مسکن و شهرسازی انتخاب شده است که از همین خانواده است و تنوع تجربه‌ای او بیشتر از بنده است.
وی خاطرنشان کرد: مدیر به تنهایی نمی تواند کاری را انجام دهد چرا که جمع مشترک با قرار گرفتن در کنار یکدیگر کاری را به مرحله سرانجام می رساند.
۱۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۴:۳۳
فارس |