مدیر عامل، اولین بازدید خود را به مشهد مقدس اختصاص داد

در سفر یک‌روزه مدیر عامل به همراه معاونین به مشهد، ضمن بازدید از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، از چندین زمین جدید نیز بازدید به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ روزبه ‌ظهیری هاشمی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دوشنبه، دوم مرداد ماه امسال به همراه معاونین خود در یک سفر یک‌روزه، مشهد را به عنوان اولین سفر کاری خود انتخاب کردند. ظهیری در این سفر ضمن بازدید از پروژه‌های فعلی، به بررسی وضعیت مالی، تولید و بازاریابی و فروش این شرکت پرداخت و سیاست‌های کاری جدید را به مدیر عامل و هیئت مدیره این شرکت ابلاغ نمود.

 در این بازدید که توتونچی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق نیز به همراه مدیران خود حضور داشتند، توضیحات مبسوطی از روند اجرایی پروژه‌‌ها به مدیر عامل و معاونین گروه ارائه گردید. همچنین مدیر عامل گروه در این سفر ضمن آشنایی با تیم مدیریتی شرکت شمال شرق، از پروژه‌های نسیم، آپاسای، کوهسنگی، رواق، نارنج، محیا، خلیل، لاله و ستایش بازدید به عمل آورد. بازدید از برخی زمین‌های پیشنهادی به شرکت، بررسی گزارشات عملکرد 9 ماهه و تعریف برنامه‌های اقدام برای توسعه فعالیت‌های شرکت، از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

بازدید ظهیری از مشهد مرداد 97

افزایش کیفیت پروژه‌ها، اولویت نخست کار

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در بازدید از پروژه‌های احداثی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، افزایش کیفیت پروژه‌ها را مهم‌ترین اولویت دانست. ظهیری با اشاره به مواردی مانند عایق‌بندی صوتی، حرارتی و رطوبتی، اجرای دقیق سیستم‌های تاسیسات برقی و مکانیکی، انطباق کامل اسکلت با استانداردهای ملی، طراحی دقیق و منطبق با نیازهای مشتریان، طراحی دقیق نقشه‌های فاز یک و دو و کارگاهی و سایر الزامات اجرای صحیح و دقیق پروژه‌ها، از مدیران شرکت خواست نهایت تلاش و دقت را برای اجرای پروژه‌ها در حد نام گروه به کار بندند. ظهیری همچنین با اشاره به لزوم نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکاران، از شرکت‌های تابعه خواست مدل اجرای پروژه‌ها را به سمت پیمان جزء و کاهش حداکثری بهای تمام شده و سربار سوق دهند.

بازدید ظهیری مشهد 2

در طی این بازدید، ظهیری با حضور در کارگاه‌های پروژه‌های در دست اجرا، شرایط اجرایی پروژه‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و ضمن تاکید بر نکات اجرایی دارای اهمیت، از تحول ایجاد شده در پروژه آپاسای -که شامل اتمام قرارداد مشارکت و بر عهده گرفتن اجرا توسط خود شرکت بوده است- و شیوه مدیریت آن که متناسب با سیاست‌های گروه روند بهبود را طی کرده است، تقدیر به عمل آورد. وی در ادامه به لزوم رعایت استانداردهای فنی در تولید اشاره نمود و افزود: دستیابی به کیفیت مطلوب درکنار کنترل هزینه‌های اجرا و رعایت الزامات زمان‌بندی از اهداف گروه می‌باشد.

بازدید ظهیری مشهد 1

حفظ و توسعه برند گروه؛ وظیفه تمام همکاران در تمام سطوح است

روزبه ظهیری هاشمی یکی از عوامل ایجاد نارضایتی در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری را از زمان تحویل واحد به ساکنین تا زمان تحویل مجتمع به هیئت مدیره دانست و از شرکت‌های تابعه خواست با دقت کامل نسبت به تشکیل هیئت مدیره مجتمع‌ها و استقرار سیستم بهره‌برداری مناسب اقدام نموده و دوره انتقال به مشتریان را با کمترین میزان نارضایتی مدیریت نمایند.

 ظهیری مشهد مرداد 97

ظهیری همچنین ارائه گارانتی یک ساله به مشتریان را از جمله الزامات فعلی بازار دانست و از شرکت شمال شرق خواست با همکاری بخش‌های مختلف هلدینگ، اقدامات لازم را در این خصوص آغاز نماید. وی همچنین پروژه‌های قدیمی را ویترین فعالیت‌های گروه دانست و نصب نام و لوگوی شرکت در ورودی یا دیواره پروژه‌ها، همکاری در مدیریت پروژه‌های در حال بهره‌برداری و رسیدگی به شکایات بر حق مشتریان قدیمی را از جمله اولویت‌های شرکت‌های تابعه برای ادامه مسیر دانست.

تعریف پروژه‌های جدید

ظهیری شرکت‌های تابعه را دارای ظرفیت بالایی برای تعریف پروژه و توسعه فعالیت‌ها دانست و گفت: «یکی از اصلی‌ترین مواردی که بایستی در برنامه‌ریزی جدید مورد توجه جدی قرارگیرد، رویکرد توسعه‌ای گزینشی سبد پروژه است؛ به گونه‌ای که شرکت‌های تابعه بایستی با تمام قوا به سمت تعریف پروژه، اصلاح سبد پروژه‌ها و اختصاص بخش بیشتری از سبد به واحدهای مسکونی در شهرهای منتخب و با بازار جذاب حرکت نمایند».

 ظهیری مشهد مرداد 97 سوم 1  

در ادامه این سفر، مدیر عامل گروه به همراه حاضرین، از یک زمین چهار هکتاری و چندین زمین دیگر در شهر مشهد که حاکی از تصمیم شرکت برای توسعه فعالیت‌ در این شهر می‌باشد، بازدید به عمل آوردند.

افتتاح دفتر فروش پروژه آپاسای

در حاشیه این سفر، ضمن بازدید از پروژه آپاسای، دفتر فروش جدید شرکت در این پروژه به بهره‌برداری رسید. این دفتر که با رعایت موازین راهنمای هویت بصری هلدینگ طراحی شده است، با استفاده از متریال مازاد پروژه‌های قدیمی موجود در انبار اجرا شده است. ظهیری در مراسم افتتاحیه این دفتر ضمن تمجید از رعایت تمام اصول فنی و دقت در اجرای جزئیات این دفتر، از دفاتر فروش به عنوان نمایی از شیوه اجرای پروژه‌ها نام برد که می‌تواند ذهنیت مشتریان را نسبت به کیفیت اجرای پروژه‌ها در گروه مطمئن سازد. همچنین مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن بر بهبود و تکمیل ابزارهای تبلیغاتی موجود در دفاتر فروش نظیر تصاویر 3D، آلبوم پلان واحدها، پلان مبلمان، تصاویر طراحی‌های داخلی و استفاده از ابزارهای واقعیت مجازی تاکید نمود.

 بازدید ظهیری از مشهد مرداد 97

شایان ذکر است بازدید بعدی ظهیری، از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران خواهد بود.

۹ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۰۶