بازدید کارشناسان بورس از پروژه نرگس رشدیه تبریز

کارشناسان سازمان بورس به همراه مدیران صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان مسکن شمال‌غرب ضمن بازدید از پروژه نرگس رشدیه تبریز در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفتند

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب؛ جمعی از کارشناسان سازمان بورس و همچنین مدیران صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان مسکن شمال‌غرب روز سه شنبه 23 مرداد 97 با حضور در شهر تبریز از پروژه نرگس رشدیه تبریز و برخی از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که فرهاد یاسمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب، به همراه معاونین خود حضور داشت، گزارش کاملی از روند اجرایی پروژه‌ها به بازدید کنندگان ارائه نمود.

بازدید کارشناسان بورس از پروژه نرگس رشدیه تبریز مرداد 97

 

در ادامه و پس از بازدید، حاضرین در جلسه‌ای که در دفتر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب برگزار گردید امکان‌سنجی تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان برای برخی دیگر از پروژه‌های شرکت از جمله: (پروژه مسکونی 98 واحدی ارغوان) در مجاورت پروژه نرگس در شهرک رشدیه، (پروژه بازآفرینی شهری حکم آباد) و (پروژه مسکونی 60 واحدی یاغچیان درتبریز) مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 

بازدید از پروژه بازآفرینی شهری حکم آباد تبریز

 

از دیگر بازدیدهای روز سه شنبه، بازدید از زمین بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری در حکم آباد تبریز و همچنین پروژه یاغچیان تبریز بود که روند اجرایی این پروژه‌ها را شکری، مدیر طرح و توسعه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب به اطلاع حضار رساند.

 

بازدید کارشناسان بورس از پروژه نرگس رشدیه تبریز مرداد 97

شایان ذکر است مسابقه طراحی پروژه بازآفرینی شهری حکم آباد تبریز با موضوع طراحی الگوی سکونتی در مجموعه‌ای هم‌جوار با بافت ناکارآمد میانی شمال‌غرب تبریز در محدوده بلوار شهیدان ذاکر و خیابان علامه جعفری در زمینی به مساحت ۵.۴ هکتار با استعداد 1500واحد مسکونی برای قشر میان درآمدی شهر تبریز طی دو مرحله برگزار گردیده است که در مرحله اول سه طرح به عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب و در مرحله نهایی، طرح متعلق به هومن بالا‌زاده توسط هیات داوران به عنوان طرح برگزیده انتخاب گردیده است . از ویژگی‌های بارز این پروژه می‌توان به: طراحی پروژه به شکل مرکز محله، پیش بینی واحد‌های خدماتی برای ساکنان، توجه ویژه به فضای سبز، اجرای پروژه به صورت فاز بندی شده و ... اشاره نمود.

 

پروژه مسکونی 60 واحدی یاغچیان تبریز نیز با توجه به قرار گرفتن در منطقه نسبتا خوب شهری دارای پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد که در مرحله طراحی بوده و اجرای آن توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب جزو برنامه‌های آتی می باشد .

 

بازدید کارشناسان بورس از پروژه نرگس رشدیه تبریز مرداد 97

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۶