آغاز جلسات بررسی بودجه شرکت‌ها در کمیته برنامه بودجه گروه سرمایه‌گذاری مسکن

در اولین جلسه بررسی بودجه سال مالی 1398 شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن، بودجه سال مالی آتی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این جلسه که روزبه ظهیری، مدیرعامل شرکت به همراه اعضای کمیته برنامه و بودجه شامل معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار، معاون مالی و منابع انسانی، معاون فناوری و مدیریت ساخت، مدیر طرح و برنامه، مدیر مالی و بودجه و مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت داشتند. همچنین مدیر عامل و معاونین شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با حضور در جلسه به ارائه توضیحات پرداختند.

در این جلسه، ضمن بررسی و ارزیابی برنامه تولید پروژه‌های شرکت، اقدامات و راهکارهای لازم به منظور تحقق اهداف و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده، مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت. همچنین قیمت‌ها، شرایط فروش، برنامه ورود به بازار و روند پیش فروش پروژه‌های شرکت به منظور جلوگیری از بروز مشکل در تامین مالی اجرای پروژه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اصلاحات لازم در آن اعمال گردید. در ادامه، برنامه شرکت برای تامین مالی از طریق بازار سرمایه، تسهیلات و پیش فروش در انطباق با برنامه تولید مورد بحث قرار گرفت تا تعادل لازم بین منابع و مصارف برقرار گردد.

برنامه دیگر جلسه، تعریف برنامه‌های اقدام برای تحقق اهداف بودجه بود که در نهایت برنامه‌های متناسب با وضعیت روز تدوین و به شرکت ابلاغ گردید. از جمله این برنامه‌ها، لزوم تعریف حداقل 55 هزار متر مربع پروژه مسکونی جدید در سال مالی 1398 است که مقدمات آن نیز توسط شرکت انجام شده است. فرزین، مدیر عامل شرکت جنوب با ارائه گزارشی از روند بررسی و ارزیابی پروژه‌های پیشنهادی، فهرستی از پروژه‌ها در دست بررسی را ارائه و ابراز امیدواری کرد با ورود این پروژه‌ها، سطح تولید شرکت رشد قابل توجهی داشته باشد.

شایان ذکر است با توجه به اتمام سال مالی شرکت‌های تابعه گروه در 31 شهریور ماه 1397، جلسات بررسی بودجه شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای سال مالی 1398 با حضور اعضای کمیته برنامه و بودجه در محل شرکت در حال برگزاری است. بر اساس برنامه زمان‌بندی جلسات، بودجه کلیه شرکت‌های تابعه در مدت 10 روز برگزار خواهد شد.

 

۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۰۲