جلسات بررسی بودجه دو شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برگزار شد

جلسات کمیته برنامه و بودجه شرکت‌های «سرمایه گذاری مسکن الوند» و «سرمایه‌گذاری مسکن شمال» جهت ارزیابی برنامه و بودجه سال مالی 98 برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ روز دوشنبه 12 شهریور ماه، جلسات کمیته برنامه و بودجه شرکت‌های «سرمایه‌گذاری مسکن الوند» و «سرمایه‌گذاری مسکن شمال» در هلدینگ تشکیل شد.

در این جلسات که صالحی (معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار) به همراه مدیران و کارشناسان این معاونت، مروج (معاون فناوری و مدیریت ساخت) و آیدین (مدیر امور مالی و بودجه) حضور داشتند، بخش‌های مختلف بودجه از جمله موضوع تولید، فروش، جریان منابع و مصارف، تسهیلات و تعریف پروژه‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در نهایت اقدامات لازم برای شرکت‌ها تعریف شد.

کمیته برنامه بودجه الوند شهریور 97

در این جلسه برنامه‌ تولید پروژه‌های این شرکت‌ها در انطباق با واقعیات و برنامه‌های اجرایی ارسالی به معاونت فناوری و مدیریت ساخت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت تا از تحقق کامل آن اطمینان حاصل شود. ارزیابی برنامه فروش شرکت‌ها نیز از جمله موارد جلسه بود که بنا بر شرایط موجود، مقرر شد برخی از پروژه‌ها از لیست فروش خارج و برخی دیگر به برنامه فروش اضافه گردند. در برنامه فروش سال آتی این شرکت‌ها، تمام واحدهای تجاری و اداری در فهرست فروش قرار گرفته و واحدهای با درصد پیشرفت پایین به دلیل ریسک افزایش بهای تمام شده از بودجه حذف شدند. از اقدامات مطرح شده برای شرکت‌ها در سال مالی آتی، برنامه فروش دارایی‌های راکد بود که بر این اساس، برنامه لازم برای فروش تمام دارایی‌های راکد تدوین و در بودجه قرار گرفت.

در ادامه جلسه ریسک‌های شرکت‌ها از منظر ساخت و مالی مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم تعریف شد که در نهایت فهرستی از برنامه‌های اقدام به این شرکت‌ها ابلاغ گردید تا در سال مالی آتی در چهارچوب تعریف شده فعالیت نمایند.

کمیته برنامه بودجه شمال شهریور 97

در این جلسات که مدیران عامل این دو شرکت به همراه معاونین خود حضور داشتند، پس از بررسی پروژه‌های در حال مذاکره حوزه فعالیت و تبادل نظر مقرر گردید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در سال مالی آتی به میزان 50 هزار متر مربع و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال نیز به میزان 35 هزار متر مربع پروژه مسکونی میان درآمدی جدید تعریف کنند.

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۵۷