برگزاری جلسه بررسی طرح «مرکز شهراندیشه» با حضور یک شرکت کره‌ای

جلسه مشترک «گروه سرمایه‌گذاری مسکن» با «شرکت عمران شهر‌های جدید اندیشه» و یک «شرکت کره‌ای» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ جلسه فوق با حضور معاون فناوری و مدیریت ساخت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و مدیران این معاونت، مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن و مدیرعامل و مدیران سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شرکت عمران شهر جدید اندیشه تشکیل گردید.

برگزاری جلسه بررسی طرح «مرکز شهراندیشه» با حضور یک شرکت کره‌ای

در این جلسه ضمن بررسی و ارائه کلی اطلاعات و مشخصات پروژه مرکز شهر اندیشه، طرفین در خصوص شیوه تعامل و سرمایه‌گذاری گروه در این پروژه تبادل نظر نمودند. پروژه مرکز شهر اندیشه، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تعریف شده در شهرهای جدید است که بخش‌های مختلف تجاری، مسکونی، اداری، آموزشی، فرهنگی و ره‌باغ در آن طراحی شده و گروه سرمایه‌گذاری مسکن در حال بررسی طرح به منظور تصمیم‌گیری نهایی شیوه مشارکت در این طرح است.

در این جلسه همچنین نمایندگان یک شرکت معتبر کره‌‌ای، ضمن آشنایی با توانمندی‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن، توانمندی‌های خود در زمینه طراحی شهری، شهرهای هوشمند و مدیریت پروژه را ارائه نموده و گام‌های دستیابی به توافق و همکاری مشترک مورد بررسی و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.

شایان ذکر است گروه سرمایه‌گذاری مسکن در راستای توسعه فعالیت‌های خود و استفاده حداکثری از پتانسیل شهرهای جدید، مذاکرات فشرده و گسترده‌ای را با شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در حال انجام دارد که این جلسه یکی از جلسات مرتبط با این موضوع بود.

برگزاری جلسه بررسی طرح «مرکز شهراندیشه» با حضور یک شرکت کره‌ای

 

۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱