بنیاد مسکن ساخت وساز شهری در استان تهران را باجدیت دنبال خواهد کرد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد: براساس برنامه ریزی لازم، اجرای ساخت و ساز شهری و احداث پروژه های مسکونی با جدیت در استان تهران دنبال خواهد شد.
"علیرضا تابش " روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل پیشین و جدید بنیاد مسکن استان تهران در محل این نهاد، اظهار داشت: بنیاد مسکن دارای یک گروه هدف است و برای آنها ساخت وساز لازم را انجام می دهد و بنابراین در نواحی شمال تهران خانه سازی در حوزه عملکرد این نهاد قرار ندارد .
وی افزود: دولت طرح مسکن مهر را با جدیت دنبال می کند و اجرای این برنامه در شهرهای زیر 25هزار نفر جمعیت بعهده بنیاد مسکن است.
این مقام مسوول اضافه کرد : افزایش میزان ساخت وساز توسط بنیاد مسکن علاوه بر رشد گردش وحجم کار موجب کاهش هزینه ساخت خواهد شد وسود سرمایه را بیشتر می کند.
به گفته وی ، موضوع مسکن کم درآمدها و همکاری با خیرین مسکن ساز به عنوان دیگر محورهایی است که از سوی مدیران بنیاد مسکن باید مورد توجه قرار گیرد .
تابش خواستار همکاری بیشتر بنیاد مسکن استان تهران با خیرین مسکن ساز شد تا با پشتیبانی از آنها نیاز گروه های هدف در این ارتباط برطرف شود .
وی از حساب پربرکت 100 امام (ره ) به عنوان یکی از منابع پشتیبانی کننده در ساخت وسازمسکن توسط خیرین نام برد و گفت : بهره گیری از منابع این حساب برای تامین مسکن مستضعفین مورد تاکید است .
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خطاب به مدیر کل و مدیران این نهاد در استان تهران گفت: باید خیلی مراقب باشید که در اطراف تهران تخلف و سوء استفاده از اراضی صورت نگیرد و بقیه نهادها که نیت های خیرخواهانه دارند مورد سوء استفاده قرار نگیرند.
وی بر ضرورت حفظ محدوده روستاهای تحت پوشش بنیاد مسکن استان تهران تاکید کرد و افزود : انتظار می رود با هرگونه ساخت وساز غیر قانونی در خارج از محدوده روستا ها برخورد لازم صورت گیرد .
۴ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۰۷
ایرنا |