مدیر عامل جدید « سرمایه گذاری مسکن شمال» معرفی شد

درجلسه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال،مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن «علی راس الحسینی» را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و پیشین شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیر مجامع شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال روز شنبه 28 مهر ماه امسال در دفتر شرکت در ساری، برگزار شد.

تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت شمال مهر 97

در این مراسم ظهیری، مدیر عامل گروه، ضمن تشکر از زحمات «حسینی بخشی»، مدیرعامل پیشین شرکت در دوره مدت تصدی، درحکمی «علی راس الحسینی»، را به سمت نائب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال منصوب نمود.

مدیرعامل جدید شرکت دانش آموخته رشته مهندسی عمران بوده و پیش از این سوابق متعددی در صنعت ساختمان را در پرونده کاری خود دارد.

 

تفاهم نامه با سازمان نوسازی شهر تهران مهر97

انتظارات مدیر عامل از مدیریت جدید شرکت

در این مراسم روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل گروه سرمایه‎‌گذاری مسکن نیز به بررسی عملکرد 10 ساله شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال پرداخت. ایشان با اشاره به مشکلات فعلی شرکت به ویژه زیان‌دهی شرکت عنوان نمود با برنامه‌ریزی مناسب و رفع نواقص انتظار است در آینده نزدیک از آن عبور کرد.

ظهیری همچنین با ذکر مواردی انتظارات خود را از مدیر عامل سرمایه گذاری مسکن شمال، توسعه سبد در دست ساخت شرکت و تعریف پروژه جدید را به عنوان قدم اول و مولد کردن دارایی‌های راکد شرکت از قبیل زمین‌های بابل و گرگان را از جمله انتظارات خود عنوان کرد. وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اخذ شده از بانک و مسکن با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، افزایش انضباط مالی شرکت را مورد تاکید ویژه قرار داد.

تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت شمال مهر 97

 

تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت شمال مهر 97

 

بازدید از پروژه‌ درنا بابلسر

از جمله دیگر برنامه‌های این سفر، بازدید از پروژه درنا بابلسر بود. ظهیری در بازدید از این پروژه، ضمن صحبت با عوامل اجرایی و بررسی روند اجرای پروژه، کیفیت در اجرا را اولویت اول دانست و از مدیران شرکت خواست تمام تلاش خود را در این راستا به کار گیرند. وی همچنین ضمن تقدیر از زحمات مدیران و همکاران شرکت، از پیشرفت حاصل شده در این پروژه و تحویل آن به مشتریان تشکر و قدردانی نمود.

خبر در حال بروزرسانی است

۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶