سرپرست جدید واحد حقوقی گروه سرمایه‌گذاری مسکن معرفی شد

در جلسه تودیع و معارفه در گروه سرمایه‌گذاری مسکن، «پور طهماسبی فرد» به عنوان سرپرست جدید واحد حقوقی جایگزین «شریفی نویسی» شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ در جلسه تودیع و معارفه معرفی سرپرست جدید حقوقی که امروز یکشنبه 13 آبان ماه 97 برگزار گردید، ظهیری هاشمی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «شریفی نویسی» در مدت تصدی واحد حقوقی گروه سرمایه گذاری مسکن «محمد پور طهماسبی فرد» را  که داری سابقه فعالیت قبلی در گروه سرمایه‌گذاری مسکن و بانک مسکن است را به عنوان سرپرست جدید این واحد منصوب کرد.

تودیع و معارفه مدیر حقوقی آبان 97

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در این جلسه ضمن تاکید بر این‌که هلدینگ‌ها مجموعه‌هایی هستند که می‌توانندخدمات مختلفی را به شرکت‌های تابعه ارائه نمایند خدمات پیچیده حقوقی را از مهمترین اولویت گروه برای شرکت‌های تابعه ذکر نمود. وی افزود در عین حال مدیریت حقوقی  بایستی به نحوی فعالیت نماید که شرکت‌های تابعه بیشترین انگیزه را  برای جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی داشته باشند. بر این اساس نگاه اینجانب بر تغییر واحد حقوقی  از یک واحد عملیاتی به واحد راهبری است و سرپرست جدید با توجه با تجارت و آشنایی با شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن  و بانک مسکن که در رزومه خود فعالیت در هر دومجموعه را به عنوان مشاور دارد، می‌تواند این نگاه را به بهترین نحو پیاده سازی نماید.

تودیع و معارفه مدیر حقوقی آبان 97

در این جلسه همچنین پور طهماسبی فرد، ضمن این‌که خود را از اعضای خانواده بزرگ سرمایه‌گذاری می‌دانست تاکید کرد خوشحالم توفیق خدمت در این خانواده بزرگ را پیدا کرده‌ام و امیدوارم بتوانم زحمات مدیر سابق  و سایر مدیران مجموعه را به بهترین نحو ادامه دهم. وی همچنین از همکاران خود خواست با بیشترین  تعامل ممکن با سایر واحد‌ها و همکاری با ایشان بتوانند در مسیر اعتلای گروه سرمایه‌گذاری مسکن بکوشند.

تودیع و معارفه مدیر حقوقی آبان 97

 

۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۰۸