جلسه مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن با مسئولین استان مرکزی

در جلسه مشترک مدیر عامل و مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن با مسئولین شهر اراک، پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری جهت مشارکت در این شهر معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛  در نشستی با حضور ظهیری هاشمی ، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونین و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند با شهردار و رییس شورای شهر اراک، دکتر کریمی، نماینده مردم استان مرکزی درمجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولین استان مرکزی که صبح امروز (شنبه) در دفتر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی در شهر اراک برگزار گردید، ظرفیت‌ها و پروژه‌های با قابلیت مشارکت شهر اراک جهت ورود شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن معرفی گردید.

جلسه مدیران بامسئولین اراک آبان 97

 پروژه‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری شهر اراک

در این جلسه پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شهراراک شامل: پروژه‌های منطقه کوثر، پروژه فردین‌پور، پروژه 58‌ متری، پروژه میدان شهداء،  پروژه باغ گردو و چندین‌ پروژه دیگر در یک قالب پکیج سرمایه‌گذاری با کاربری‌های مسکونی، تجاری و گردشگری جهت مشارکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن توسط مسئولین حاضر در جلسه معرفی گردید.

 پس از ارائه و معرفی پروژه‌ها  مقرر گردید تیمی متشکل از گروه سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند، مطالعات پروژه‌ها و ارزیابی اقتصادی زمین‌ها را در دستور کار خود قرارداده  و در صورت دارا بودن توجیه اقتصادی زمین‌ها، طرفین،  اقدام به انعقاد قراردادهای مشارکت نمایند.

جلسه مدیران بامسئولین اراک آبان 97

شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن با کارنامه‌ای درخشان با بیش از 28 سال سابقه در احداث بناهای ماندگار در استان مرکزی و قم، از شرکت خوشنام در حوزه انبوه سازی  محسوب می‌شود. اجرای مجموعه پروژه‌های انبوه سازی و ایجاد شهرک الهیه اراک از جمله سوابق این شرکت به حساب می‌آید.

جلسه مدیران بامسئولین اراک آبان 97

۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۰۷:۵۵