ساخت یک مجتمع مسکونی 900 واحدی در تهران کلید خورد

با تکمیل طراحی‌ها و اخذ مجوزهای لازم، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس بزودی احداث پروژه 900 واحدی گروه سرمایه‌گذاری مسکن در شهر تهران را آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در یک قرارداد مشارکتی با تعاونی مسکن کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های گروه را در شهر تهران کلید خواهد زد.

پروژه مسکونی پردیس گلبرگ در منطقه نارمک و محله دردشت تهران واقع شده است که در زمینی به مساحت حدود  34.600 مترمربع با زیر بنای کل حدود 140 هزار متر مربع شامل حدود 900 واحد مسکونی می‌باشد. این پروژه ضمن انطباق با اهداف گروه در زمینه احداث واحدهای مسکونی برای اقشار میان درآمدی، می‌تواند سودآوری مناسبی را نیز برای این شرکت در پی داشته باشد.

این پروژه ضمن قرار گرفتن در منطقه سکونتی مناسب، با بهره‌مندی از طراحی مناسب و محوطه وسیع، قطعا یکی از بهترین مجتمع‌های مسکونی موجود در منطقه هشت شهرداری تهران خواهد بود و با بهره‌گیری از ساخت با کیفیت، سرپناهی محکم و مطمئن را برای ساکنین آن فراهم خواهد آورد. طراحی پروژه هم اکنون در حال نهایی شدن بوده و با اخذ مجوز از شهرداری، عملیات اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.

 

۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۰۱