مجمع «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان» تشکیل شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1397 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، این مجمع روز چهارشنبه  28 آذر ‌ماه با حضور کلیه سهامداران در محل دفتر شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکیل شد. ترکیب هیات رئیسه مجمع شامل: روزبه ظهیری هاشمی به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول و میر احمد مصطفایی به عنوان ناظر دوم و علیرضا مخصوصی به عنوان منشی انتخاب شدند.

مجمع گیلان آذر 97

در ادامه جلسه و پس از قرائت دستور جلسه توسط منشی، بهروز صمدی مهر، مدیر عامل شرکت سرمایهگذاری مسکن گیلان به ارائه گزارش فعالیت یک ساله هیات مدیره پرداخت و برنامه‌های آتی هیات مدیره را برای اعضای مجمع تشریح نمود. پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1397 به تصویب سهامداران رسید.

در این جلسه روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات نیز برای درج آگهی‌های شرکت تعیین و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای مدت یک سال مالی انتخاب شدند و همچنین شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز، شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت پارس مسکن سامان نیز به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت برای مدت دو سال تعیین گردیدند.

مجمع گیلان آذر 97

۱ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۵۰