مجمع سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب تشکیل شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1397 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب، در ابتدای این مجمع که روز یکشنبه دوم دی ماه با حضور بیش از 76 درصد سهامداران در محل سالن اجتماعات هتل پارس ائل گلی تبریز تشکیل شد، ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: روزبه ظهیری هاشمی به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول و مسلم صالحی به عنوان ناظر دوم و محمد نصیری به عنوان منشی بود.

در ادامه جلسه و پس از قرائت دستور جلسه توسط منشی، یاسمی، مدیر عامل شرکت به ارائه گزارش فعالیت یک ساله هیات مدیره پرداخت و برنامه‌های آتی شرکت را برای اعضای مجمع تشریح نمود.


پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1397 به تصویب سهامداران رسید. همچنین مقرر شد از محل سود سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1397 به ازای هر سهم مبلغ 43 ریال بین سهامداران تقسیم گردد. در ادامه موسسه حسابرسی رازدار به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی فریوران راهبرد به عنوان بازرس علی البدل و روزنامه کثیرالانتشار مهد آزادی نیز برای درج آگهی‌های شرکت تعیین شد

 مجمع شمال غرب 97

دستور بعدی جلسه انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت بود که به مدت 2 سال به شرح ذیل تعیین گردیدند شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز، شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن، شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن و شرکت پارس مسکن سامان.

شایان ذکر است طبق گزارش مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب برنامه های آتی شرکت بیشتر به پیگیری پروژه‌های بازآفرینی پایدار شهری از جمله پروژه آیمان تبریز، پروژه عتیق اردبیل و وزن بیشتر پروژه‌های در دست مطالعه نیز در شعب و نمایندگی‌ها به پروژه‌های باز آفرینی پایدار شهری و انبوه سازی غیر متمرکز اختصاص داشت.

 ایشان در پایان از مدیران گروه و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب و معاونین، مدیران و همکاران خود نیز قدردانی به عمل آورد.

مجمع شمال غرب 97

۳ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۰۱