مجمع سالانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس تشکیل شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس(سهامی عام) با نماد «ثپردیس» به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1397 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت برای سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1397، روز یکشنبه 23 دی‌ماه امسال با مشارکت بیش از 86 درصد  از سهامداران شرکت در محل سالن اجتماعات مرکز مطالعات و بهره وری سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

ترکیب هیأت رئیسه مجمع متشکل از آقایان روزبه ظهیری هاشمی، به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول،  مسلم صالحی به عنوان ناظر دوم و سید شمس الدین شاهنگیان به عنوان منشی بود.

محمد باقر صدیقی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در این جلسه گزارش فعالیت هیأت مدیره را برای سهامداران ارائه و فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام و آتی شرکت را برای سهامداران و اصحاب رسانه تشریح نمود.

پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت به تصویب سهامداران حاظر در مجمع رسید. همچنین مقرر شد از محل سود سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1397 به ازای هر سهم مبلغ 97 ریال بین سهامداران تقسیم گردد.در ادامه مجمع نیز موسسه حسابرسی تدبیرگران مستقل به عنوان حسابرس و بازرس اصلی، موسسه حسابرسی و خدمات مالی آتیه اندیش نمودگر به عنوان بازرس علی البدل و روزنامه کثیرالانشار دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین گردیدند.

مجمع پردیس 97


مجمع پردیس 97
مجمع پردیس 97

۲۴ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۰۰