مشکلات پرداخت تسهیلات مسکن مهر برطرف شده است



خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد: هیچگونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر وجود ندارد و مشکلات آن برطرف شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، حسن کاری افزود: از زمان واگذاری طرح مسکن مهر به این بانک مشکلات مربوط به پرداخت تسهیلات آن برطرف شده است و متقاضیان می توانند نسبت به جذب تسهیلات اقدام کنند.
وی ادامه داد:دولت امسال خط اعتباری به میزان 35 تریلیون ریال(سه هزار و 500میلیارد تومان)برای طرح مسکن مهر جهت ساخت 300هزار واحد مسکونی اختصاص داده است .
وی خاطرنشان کرد: حجم سرمایه گذاریهای انجام شده در بخش ساختمان در سال گذشته حدود 300هزار میلیارد ریال بود و تسهیلات اعطایی بانک مسکن به رقم 44هزار میلیارد ریال رسید .
وی گفت: با توسعه فعالیت تعاونیهای مسکن مهر و انبوه سازان در این بخش و تلاش بانک مسکن در پرداخت تسهیلات آماده سازی زمین و ساخت ، روند احداث مسکن مهر در حال افزایش است .
مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری میانگین رشد منابع این بانک به رقم 15/5درصد رسید ، گفت: بانک مسکن هشت تا 10 درصد از منابع و مصارف سیستم بانکی را به خود اختصاص داده است .
وی، سهم بانک مسکن از کل نظام بانکی در تامین مالی بخش مسکن را 57درصد اعلام کرد.
۲۰ مهر ۱۳۸۸ ۱۵:۳۵
فارس |