حاشیه های تودیع و معارفه مدیران شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید

"علی نیکزاد" وزیر مسکن و شهرسازی روزدوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید گفت: اینجا پادگان نیست و در وزارتخانه دستور نداریم.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این مراسم که با حاشیه هایی همراه بود، وزیر مسکن وشهرسازی راس زمان مقرر (ساعت 11) وارد سالن اجتماعات که بطور فشرده از سوی خانمها و آقایان پر شده بود، شد.
* مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع شد و قاری نیز مدیر روابط عمومی شرکت مذکور بود که به مناسبت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران آیاتی از سوره آل عمران را تلاوت کرد که در ترجمه آن آمده است ".. آنان را که در راه خدا کشته شده اند ، مرده مپندارید..."
* نیکزاد به مناسبت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و سران قبایل سیستان و بلوچستان اظهار داشت، به برکت خون شهدا، استکبار قدرت مواجهه با انقلاب اسلامی را ندارد.
* مجری مراسم تاکید داشت که مراسم راس زمان اذان برای اقامه نماز پایان یابد و این امر رعایت شد.
* وزیر مسکن وشهرسازی دولت دهم اظهار داشت: دولت نهم انتصاب مدیر پروازی را لغو کرد و هر مدیری می خواهد در شهرهای جدید مسئولیتی برعهده گیرد باید در آن شهر ساکن شود.
* وزیر مسکن و شهرسازی که در مراسم معارفه خود در روز هیجدهم شهریورماه 1388 به دلیل تراکم جمعیت در سالن وزارتخانه از مدعوین عذرخواهی کرده بود، اظهار داشت: در برآورد جمعیت حاضر برای این جلسه، غیرمهندسی عمل کردیم و از حاضران به دلیل محدودیت فضا پوزش می خواهم.
* نیکزاد خطاب به مدیران شهرهای جدید تاکید کرد: حضور فیزیکی در این شهرها باید باشد و از دور قابل کنترل نیست، اگرکسی اهل ایثار است، "بسم الله " اگراز بدحادثه به شهرهای جدید پناه آورده، این ظلم به مردم است.
* "مهدی ذاکر الحسینی" از سمت مدیرعاملی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید رهسپار هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن (بانک مسکن) می شود و جانشین وی "جمشید نورصالحی " از صندلی مدیریت مسکن وشهرسازی استان اصفهان به ساختمان شرکت مذکور در محدوده میدان ونک تهران انتقال می یابد.
۲۸ مهر ۱۳۸۸ ۱۶:۳۶
irna |