حضور مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن در کنفرانس BIM

شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌ گذاری مسکن در دومین کنفرانس بین المللی مدلسازی اطلاعات ساختمان با حضور در غرفه جانبی این کنفرانس آخرین دستاوردها و فعالیت‌های خود در حوزه BIM را به نمایش گذاشت.

به گزارش رابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ دومین کنفرانس بین المللی مدلسازی اطلاعات ساختمان 10 و 11 اردیبهشت ماه 1397در سالن پژوهشگاه وزارت نیرو برگزار شد. در سالن مجاور کنفرانس نیز نمایشگاه تخصصی BIM  با حضور شرکت‌های مرتبط محصولات و دانش خود را ارائه می‌کردند. که بر این اساس شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن با حضورشفیعی، مدیر عامل و پرسنل طراح خود پاسخگوی مراجعه کنندگان به غرفه بودند

دومین کنفرانسBIM اردیبهشت 98

تیم تخصصیBIM  شرکت  مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن، پروژه‌های مختلفی همچون مجتمع مسکونی کیش 77-76،  مجتمع مسکونی نگین شهرری، مجتمع مسکونی شکریه همدان و همچنین مجتمع تجاری کوهساران که در تمامی بخش‌های معماری، سازه، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تهیه شده بود ارائه کردند.

در کلیه پروژه ها تمامی تداخل های احتمالی بخش های معماری، سازه و تاسیسات الکتریکی و مکانیکی با نرم افزار NavisWorks بررسی شده است تا در روند اجرای پروژه کمترین ناهماهنگی میان طراح و مجری را داشته باشیم.

فناوری (BIM)  یکی از ابزارهای فرآیند مدیریت طرح و ساخت مجازی پروژه‌ می باشد، که به کلیه عوامل پروژه کمک می‌کند تا قبل از اجرای واقعی پروژه، کلیه مشکلات و ریسک‌های فنی، برنامه‌ریزی و بودجه‌ای پروژه را شناسایی کرده و با انجام هماهنگی‌های به موقع و کار تیمی یکپارچه، پروژه را به صورت روان و موفق مدیریت کنند.

با توجه به نوع مطالب و اطلاعات ارایه شده در غرفه و تفاوت محسوس در ساختار و کیفیت مطالب با دیگر غرفه‌ها، استقبال بسیار خوبی از غرفه در دو روز برگزاری این کنفرانس صورت گرفت. حضور گسترده مراجعه کنندگان و  مدیران حوزهBIM  حاکی از موفقیت این شرکت در ارائه خود در روند برگزاری این نمایشگاه بوده است.


دومین کنفرانسBIM اردیبهشت 98
دومین کنفرانسBIM اردیبهشت 98
دومین کنفرانسBIM اردیبهشت 98
دومین کنفرانسBIM اردیبهشت 98
دومین کنفرانسBIM اردیبهشت 98
دومین کنفرانسBIM اردیبهشت 98

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۰۸