انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت پروژه رضوان قم

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند قرارداد مشارکت در ساخت مجتمع مسکونی و تجاری رضوان قم را منعقد نمود.

به گزارش روابط شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن؛ این شرکت پس از انجام بررسی‌‌ها و مطالعات کارشناسی و اخذ مصوبه هلدینگ، قرارداد مشارکت در احداث پروژه‌ای در شهر قم را امضا نموده و عملیات اجرایی آن در ماه‌های آتی و پس از انجام مراحل طراحی و اخذ پروانه آغاز خواهد نمود.

 پروژه مسکونی تجاری رضوان در شهر قم با زیربنای کل حدود 24 هزار متر مربع در زمینی به مساحت حدود 3580 متر مربع در 13 طبقه مسکونی و یک طبقه تجاری با استعداد ساخت بیش از 150 واحد مسکونی به صورت مشارکتی با شهرداری قم احداث خواهد شد. این پروژه که در یکی از مناطق میان درآمدی شهر قم واقع شده است، با بهره‌گیری از طراحی به روز و مناسب، می‌تواند به یکی از پروژه‌های خاص و پر تقاضای منطقه تبدیل گردد.

 شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در حال حاضر علاوه بر این پروژه، احداث مجتمع‌های مسکونی سهند، الوند و پونه اراک را در حال انجام دارد. همچنین مذاکرات لازم به منظور شروع عملیات اجرایی چندین پروژه دیگر در شهرهای اراک، قم و همدان انجام شده است و در دست پیگیری می‌باشد. احداث مجتمع‌های مسکونی مانند ارکیده، سپیده، نارون و چندین پروژه دیگر، از جمله سوابق این شرکت است.

رضوان قم

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷