شانزدهمین جلسه کمیته معماری برگزار شد

در شانزدهمین جلسه کمیته معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، طرح‌ پیشنهادی شرکت‌ سرمایه‌گذاری مسکن الوند مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ این جلسه نیز با حضور ظهیری (مدیر عامل)، مروج (معاون توسعه فناوری و ساخت)، و چند تن از کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه مهندس حسین شیخ زین الدین (عضو هیات امناء انجمن مفاخر معماری ایران)، مهندس پورکرامتی و کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن روز یکشنبه 12 خرداد ماه امسال در دفتر جلسات مدیر عامل برگزار شد.

جلسه برای بررسی طرح‌ پیشنهادی از شرکت‌ سرمایه‌گذاری مسکن الوند تشکیل شد که در این خصوص زمرد، مدیر عامل این شرکت به همراه یکی از مدیران و شفیعی مدیر عامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان مشاور طراح پروژه برای توضیحات‌ در جلسه حضور داشتند.

کمیته معماری جلسه 16 خرداد 98

 

بررسی طرح‌ پیشنهادی  پروژه رضوان قم

در این جلسه پس از ارائه توضیحات تکمیلی طرح پیشنهادی توسط مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند و طراح پروژه و بررسی کارشناسی اعضای کمیته، مقرر گردید با توجه به نظرات شریک پروژه (شهرداری قم) مبنی بر اصلاح حجم و تراکم طرح فوق، پس از اعمال نظرات شریک و نقطه نظرات اعضای کمیته طرح پیشنهادی در جلسه بعدی کمیته مورد ارزیابی قرار گیرد.

پروژه مسکونی تجاری رضوان در شهر قم با زیربنای کل حدود 24 هزار متر مربع در زمینی به مساحت حدود 3580 متر مربع در 18 طبقه مسکونی و یک طبقه تجاری  و 3 طبقه پارکینگ با استعداد ساخت حدود  از 208 واحد مسکونی به صورت مشارکتی با شهرداری قم احداث خواهد شد. این پروژه که در یکی از مناطق میان درآمدی شهر قم واقع شده است، با بهره‌گیری از طراحی به روز و مناسب، می‌تواند به یکی از پروژه‌های خاص و پر تقاضای منطقه تبدیل گردد.

۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲