وزیر مسکن: دستگاه ها برای خود فعالیت ساختمانی انجام می دهند

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: این وزارتخانه مجری متخصص ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی است، اما هر دستگاهی برای خود اقدام به فعالیت ساختمانی می کند و این کار معنی ندارد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، "علی نیکزاد" عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قبلی و جدید شرکت مادرتخصصی مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی، اظهار داشت: وزارت مسکن وشهرسازی برای اتمام پروژه های بیمارستانی خود به حدود پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی شمار بیمارستانهای در دست اقدام را 127 دستگاه اعلام کرد و گفت: این مجموعه اکنون 199 میلیارد تومان اعتبار در اختیار دارد.
نیکزاد میزان بودجه عمرانی کشور را حدود 28 هزار میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: اکنون وضعیت طوری شده که پروژه های اساسی را در اختیار وزارت مسکن وشهرسازی قرار نمی دهند.
وی اضافه کرد: اعتمادسازی و اطلاع رسانی نقش مهمی در واگذاری امور به شرکت مذکور دارد و با توانی که در این مجموعه وجود دارد می توان نیازهای جمهوری اسلامی را در این بخش پاسخ داد.
وزیر مسکن وشهرسازی بر لزوم توجه به کیفیت، سرعت، مدیریت منابع و زمان تاکید کرد و گفت: شرکت مادر تخصصی مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی بعنوان یک دستگاه تخصصی قادر به تامین خواسته های این بخش است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا در این مراسم از خدمات چهار ساله موسی برزگری معاون وزیر مسکن وشهرسازی و مدیرعامل قبلی شرکت مذکور با اهدا لوح های تقدیر، قدردانی و محمد جعفر علیزاده بعنوان معاون وزیر و مدیرعامل جدید معرفی شد.
۶ آبان ۱۳۸۸ ۱۴:۴۶
irna |