نیکزاد: وزارت مسکن برای پروژه های دولتی 450 میلیارد تومان نیاز دارد

وزیر مسکن و شهرسازی اعلام کرد: اجرای پروژه های تحت پوشش شرکت مادر تخصصی مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی نیازمند 450 میلیارد تومان است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، "علی نیکزاد" در حاشیه مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل قبلی و جدید شرکت مذکور به خبرنگاران، گفت: تامین اعتبار پروژه های یادشده موجب می شود تا دهه فجر 1389 آنها به بهره برداری برسد. وی گفت: شرکت نامبرده 176 پروژه در دست اجرا دارد که اعتبار آن سه هزار میلیارد ریال است.
نیکزاد خاطرنشان ساخت: همکاری مجلس شورای اسلامی با دولت برای تامین اعتبارات مورد نیاز طرحهای بیمارستانی سبب خواهد شد تا تمام اینگونه پروژه ها به اتمام برسد.
وی ابراز امیدواری کرد: اعتبارات عمرانی در اختیار دستگاه هایی قرار بگیرد که مجری متخصص ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی هستند.
وی از برنامه احداث تالار فرهنگی ویژه سران کشورهای غیرمتعهد در زمینی به مساحت 15  هکتار در جنب نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد و گفت: اکنون برای این پروژه 300 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده و مدت زمان اجرای آن دو سال پیش بینی شده است.
براساس گزارش خبرنگار ما، در این مراسم از موسی برزگری مدیرعامل قبلی شرکت مادر تخصصی مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی قدردانی شد و محمدجعفر علیزاده بعنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.
۶ آبان ۱۳۸۸ ۱۴:۵۰
irna |