حضور گروه سرمایه گذاری مسکن در چهارمین همایش و نمایشگاه" ساختمان پایدار"

چهارمین همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی با سخنرانی مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در افتتاحیه این همایش و حضور فعال شرکت در برگزاری کارگاه تخصصی و پانل فروش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، چهارمین نمایشگاه ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی 4 تا 6 آذر ماه امسال با حضور روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مروج، معاون توسعه فناوری و مدیریت ساخت به همراه مدیران و کارشناسان آن واحد، شفیعی، مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن، همچنین مسئولان عالی رتبه وزارت راه و شهرسا‌زی، شورای شهر تهران، وزارت نیرو، سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان ملی استاندارد ایران، شهرداری‌ها، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار شد.

از اهداف برگزاری این همایش، بررسی قوانین موجود در حوزه مدیریت انرژی در صنعت ساختمان، بررسی راهکارهای مهندسی به منظور ساخت و ساز پایدار، ایجاد هم افزایی میان ارگان‏های ذی‏ربط جهت اجرای قوانین بهینه‏ سازی مصرف انرژی و حضور شرکتهای سازنده، تامین کننده و شهرداری های مناطق مختلف تهران در نمایشگاه سه روزه ساختمان پایدار بوده است.

نمایشگاه ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی آذر98

ایراد سخنرانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن توسط مدیر عامل در افتتاحیه همایش

روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن دربخش افتتاحیه این همایش،سخنرانی جامعی با عنوان "راهکارهای توسعه ساخت و ساز پایدار در گروه سرمایه‌گذاری مسکن" را در راستای اهمیت بخش ساختمان در حوزه انرژی، موانع تحقق برنامه‌های بهینه سازی مصرف منابع و انرژی در بخش ساختمان و تبیین رویکرد استراتژی‌های گروه در ساخت و ساز پایدار ایراد کرد و پیشنهاداتی را در زمینه ایجاد ساز و کارلازم و اجرایی نمودن فرآیند ممیزی و صدورشناسنامه انرژی برای ساختمان‌ها، همکاری با نهادهای دولتی و ایجاد مکانیزم‌های کلی تشویقی برای انبوه سازان با استانداردهای قابل قبول در حوزه انرژی ارایه نمود.

مدیر عامل پس از اتمام مراسم افتتاحیه، با حضور در سالن جانبی این رویداد، از غرفه‌های موجود در این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

نمایشگاه ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی آذر98

ارائه تجارب گروه سرمایه‌گذاری مسکن در قالب کارگاه و پانل تخصصی

درروز سوم این همایش گروه سرمایه‌گذاری مسکن در یک کارگاه تخصصی با عنوان "فرایند طراحی، انتخاب تکنولوژی و بهینه سازی انرژی با رویکرد پایداری" که توسط شقایق یگانه، مدیر تحقیق و توسعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن، شیما مولوی، کارشناس انرژی شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن و همچنین یکی از کارشناسان مرکز تحقیقات راه و مسکن ارائه گردید، فرایندهای گروه، مدل‌های بهینه سازی انرژی و انتخاب فناوری و تجربیات شرکت در زمینه‌ انبوه سازی با رویکرد پایداری را تشریح کردند.

نمایشگاه ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی آذر98

نمایشگاه ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی آذر98

نمایشگاه ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی آذر98

 

از دیگر برنامه‌های جانبی این رویداد،پانل معرفی" فرصت‌های سرمایه‌گذاری و معرفی واحدهای در حال فروش "گروه بود که هادیزاده، مدیر فروش شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، شرایط فروش پروژه‌های درحال واگذاری را به صورت کامل تشریح نمود.

نمایشگاه ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی آذر98

بازدید ویژه حناچی، شهردار تهران از غرفه شرکت

پس از اتمام مراسم اختتامیه، حناچی، شهردار تهران به همراه دیگر مسئولین از غرفه‌‌های موجود در نمایشگاه و غرفه گروه سرمایه‌گذاری مسکن بازدید به عمل آوردند که مدیر تحقیق و توسعه شرکت، توضیحات کاملی از فعالیت‌های شرکت در زمینه "فرایند طراحی، انتخاب تکنولوژی و بهینه سازی انرژی با رویکرد پایداری" در گروه را تشریح نمود.

نمایشگاه ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی آذر98

شایان ذکر است در حاشیه این همایش، نمایشگاه جانبی نیز دایر بود که  کارشناسانی از  واحد فروش، معاونت توسعه فناوری و مدیریت ساخت و مدیریت روابط عمومی در غرفه گروه سرمایه‌گذاری مسکن پاسخگوی مراجعه کنندگان و ازجمله شهردار محترم تهران بوده است.

نمایشگاه ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی آذر98

 

۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲