«حمیدرضا شیرزاد»، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، حمیدرضا شیرزاد به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه سرمایه گذاری مسکن منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مراسم تودیع و معارفه معاونین پیشین و جدید  برنامه‌ریزی  و توسعه کسب و کار  با حضور مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، معاونان، مدیران و کارکنان هلدینگ و برخی از مدیران عامل و معاونان شرکت‌های تابعه در روز یکشنبه، 10 آذر ماه امسال در محل سالن اجتماعات هلدینگ برگزار شد.

بر این اساس، «حمیدرضا شیرزاد» که در دهه 80 حدود هفت سال در گروه سرمایه‌گذاری مسکن حضور داشت، به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه سرمایه‌گذاری مسکن جایگزین «مسلم صالحی» شد که از سال 1395 عهده‌دار این سمت بود.

تودیع و معارفه صالحی و شیرزاد

ظهیری: توسعه فعالیت‌ها با اصلاح ساختارها، اولویت اصلی گروه است.

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در این مراسم با اشاره به رونمایی از طرح آباد به عنوان نخستین گام پویش فصل نو در هفته آتی، گفت: گام اول توسعه فعالیت‌ها در گروه سرمایه‌گذاری مسکن با تعریف پروژ‌های جدید اتفاق افتاد و در حال حاضر، ضمن تعریف پروژه‌های بیشتر، توسعه سیستم‌های سازمانی و اصلاح ساختار و فرایندها به منظور اجرای هر چه بهتر و سریع‌تر این پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد. ظهیری افزود: این موضوع به ویژه در شرایط فعلی اقتصادی کشور و رکود حاکم بر بازار مسکن که به دلیل قدرت خرید کاهش قابل توجه‌ای ایجاد شده است، بایستی استفاده از ابزارها و تکنیک‌های جدید در دستور کار قرار داشته باشد.

ظهیری در ادامه ضمن خوشامد گویی به دکتر شیرزاد که پس از سال‌ها به خانواده بزرگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن بازگشته است، گفت: ایشان از مدیرانی هستند که با عملکرد درخشان خود در آن برهه شرکت، روش‌های فرایندی، ساختار هلدینگ و استراتژی‌های جدید گروه را بنیان نهاد و امیدوارم با حضور ایشان گروه به اهداف تعیین شده نائل گردد.

تودیع و معارفه صالحی و شیرزاد

شیرزاد: بازگشت به خانواده بزرگ سرمایه‌گذاری مسکن برای من باعث افتخار است

حمیدرضا شیرزاد، معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه، در این جلسه ضمن اشاره به سوابق گذشته همکاری با گروه، گفت: بازگشت به خانواده بزرگ سرمایه‌گذاری مسکن، باعث افتخار من است و خود را عضوی از این خانواده می‌دانم. وی با تاکید بر شرایط جدید صنعت و تحولات نسبت به گذشته، بر استفاده از روش‌های نوین و تجارب جهانی برای حرکت در راستای توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های گروه تاکید کرد.

در انتهای جلسه، ظهیری ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده دکتر صالحی، برای وی در کار و زندگی آینده آرزوی موفقیت نمود. همچنین مروج (معاون فناوری و مدیریت ساخت) و فندرسکی (معاون مالی و منابع انسانی) و سعادتمند (مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار) در صحبت‌هایی از زحمات صالحی تقدیر و تشکر نمودند.

تودیع و معارفه صالحی و شیرزاد

تودیع و معارفه صالحی و شیرزاد
تودیع و معارفه صالحی و شیرزاد
تودیع و معارفه صالحی و شیرزاد


تودیع و معارفه صالحی و شیرزاد
تودیع و معارفه صالحی و شیرزاد

تودیع و معارفه صالحی و شیرزاد

https://bit.ly/2L9hGrt
۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۴۴