مدیر عامل بانک مسکن خبر داد:

حرکت روبه جلوی گروه سرمایه گذاری مسکن

حرکت روبه جلوی گروه سرمایه گذاری مسکن
مدیر عامل بانک مسکن در مراسم رونمایی از طرح آباد در گروه سرمایه‌گذاری مسکن، از فعالیت‌های توسعه‌ای شرکت ابراز خرسندی کرد.

 

به گزارش  روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ این مراسم که 18 آذر ماه امسال با حضور مدیر عامل بانک مسکن، هیات مدیره و. مدیران بانک مسکن، مدیر عامل، هیات مدیره گروه مالی بانک مسکن، هیات مدیره، معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سالن اجتماعات گروه سرمایه‌گذاری مسکن برگزار گردید. رحیمی انارکی، مدیر عامل بانک مسکن از برنامه‌ریزی گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای ارائه گواهی ضمانت نامه کیفیت برای پروژه ها خبر داد. وی گفت: گواهی ضمانت‌نامه کیفیت برای دوران  پس از ساخت برای اولین بار است که توسط یک توسعه‌گر و انبوه ساز صادر می‌شود.

ابوالقاسم رحیمی انارکی ضمن تقدیر از عملکرد شرکت سرمایه گذاری مسکن در سال های اخیر افزود: در زمانی که به عنوان هیات مدیره بانک مسکن فعالیت می‌کردم یک نگرانی نسبت به آینده شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن داشتم اما از زمانی که مسئولیت مدیریت بانک  را پذیرفتم با توجه به اطلاعاتی که کسب کردم به آینده امیدوارتر شدم.

مدیر عامل بانک با بیان اینکه خیلی امیدوارم نبودم شرکت سرمایه گذاری مسکن حرکت خیزشی داشته باشد، افزود: اولین مساله  این بود که زمین های در اختیار شرکت برای ساخت مسکن به حداقل رسیده بود و بر هیمن اساس شرکت در چند سال گذشته فقط در پروژه های به صورت مشارکتی فعالیت می کرد و تعداد واحد های در حال اجرا به شدت کاهش پیدا کرد.

رحیمی انارکی گفت بنابراین از اینکه حرکت موثری در گروه سرمایه گذای مسکن انجام شود، چندان امیدوار نبودم. از طرف دیگر شرکت با بدهی معوق ناشی از پرداخت تسهیلات بانک مسکن مواجه بود و پروژه های شرکت نیز منجمد شده بود و شاهد یک رکود بودیم تا اینکه با چشم انداز مناسبی مواجه شدیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز یکی از بهترین روزهای کاری من در بانک مسکن است که شرکت با این خیزش مواجه شده، افزود: در واقعا خرسندم که شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن تمام مسائل و مسکلات را پشت سر گذاشت.

مدیر عامل بانک با بیان اینکه امروز مطالبات معوق شرکت به رقم ناچیزی رسیده است، گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون متر مربع پروژه در شرکت در حال اجرای است، ضمن اینکه اقداماتی در حال انجام ایت تا ذخایر زمین را افزایش دهیم.

رحیمی انارکی تاکید کرد: خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی نیز دید حمایتی بسیار خوبی به شرکت سرمایه گذاری مسکن دارد و قول مساعدت داده تا از مجموع فعالیت های شرکت حمایت کند.

وی ادامه داد اتفاق دیگری که در گروه سرمایه گذاری مسکن رخ داده، برنامه های این شرکت برای اتقای کیفیت ساخت است که دلگرم کننده ایت، امیدوارم در پروژه های شرکت شاهد روزی باشیم که به محض کلنگ اجرای پروژه، متقاضیان به صف شوند.

 

۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۱