آغاز عملیات اجرایی دو پروژه و بهره‌برداری از پروژه سایدا در اصفهان

با حضور رییس هیات مدیره، مدیر عامل و معاونین گروه سرمایه‌گذاری مسکن در شهر اصفهان، مراسم کلنگ زنی آغاز فعالیت دو پروژه جدید به نام‌های باغ جنت و گل نرگس و بهره‌برداری از پروژه مسکونی سایدا (سایه مادر) در این شهر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل ازروابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده‌رود؛ چهار شنبه ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۸ با حضور فرشچیان، رییس هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری مسکن، روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل و معاونین گروه، ضمن کلنگ زنی و اعلام آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مسکونی گل نرگس و باغ جنت و همچنین افتتاح پروژه مسکونی سایدا (بهار آزادی)، از پروژه تجاری فیروزه اصفهان نیز بازدید به عمل آمد.

مراسم کنگ زنی در اصفهان آذر 98

در این مراسم که اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود  به همراه مدیر عامل و مدیران این شرکت نیز حضور داشتند مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت در سخنرانی خود گفت: پرسنل این شرکت با جدیت و پشتکار بر این باورند که پروژه‌های در دست اجرای این شرکت در برنامه زمانبندی تعریف شده با بهترین کیفیت اجرایی به پایان برسد و شاهد اجرای پروژه‌های جدید در سطح استان اصفهان و استان‌های همجوار باشیم. در این مراسم تعدادی از مسئولین شهرداری و امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان که در پروژه گل نرگس به عنوان شریک با این شرکت همراه می‌باشند نیز حضور داشتند.

احداث بیش از 8 هزار واحد در سه استان

مدرس هاشمی در ادامه تاکید کرد، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌‌رود سابقه طولانی در امر ساخت و ساز دارد و در طی سه دهه فعالیت خود بیش از 8 هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری در سه استان اصفهان یزد و چهارمحال و بختیاری احداث کرده است. وی گفت معماری و اجرای پروژه‌ها توسط این شرکت زبان زد خاص و عام است و خوشبختانه  مشارکت‌های خوبی نیز در اجرای پروژه ها با امور مشارکت‌های شهرداری، استانداری و سایر ادارات و ارگان‌ها داشته ایم. در این راستا مشارکت با شهرداری اصفهان در اجرای پروژه گل نرگس نیز گویای این مطلب است.

مراسم کنگ زنی در اصفهان آذر 98

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در معرفی دو پروژه جدید این شرکت افزود: پروژه مسکونی گل نرگس و همچنین باغ جنت با طراحی ویژه و منحصر به فرد از جمله پروژه‌های مربوط به طرح آباد است که قرار است با اجرای این طرح، اتفاقی بزرگ در صنعت ساختمان کشور رقم بخورد. پروژه گل نرگس در قالب مشارکت با امور مشارکت‌های شهرداری اصفهان در خیابان صفه اصفهان، جنوب مجموعه اتکاء که از نظر موقعیت دسترسی به مناطق خدماتی از قبیل مراکز خرید، تفریحی ، بیمارستان و اتوبان دارای موقعیت بسیار عالی می باشد در زمینی به مساحت ۴ هزارو ۲۷۰ متر مربع واقع شده که  ۲ هزار و ۴۰۶ متر از آن به صورت L قرار دارد . ۱۷ هزار متر مربع مساحت ناخالص پروژه است و ۱۰ هزار متر مربع متراژ مفید واحدهای مسکونی است. تعداد واحدهای این پروژه ۸۹ واحد است که میانگین متراژ واحدها حدودا ۱۲۰ متر مربع است البته مساحت واحد ها بین ۸۰ تا ۱۷۰ متر مربع می باشد.

مراسم کنگ زنی در اصفهان آذر 98

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود یکی از شرکت تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که  در سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

بازدید از پروژه فیروزه اصفهان

مدیر عامل گروه و هیات همراه پس از مراسم کنلگ زنی با حضور در محل پروژه فیروز (چهار باغ)، در شهر اصفهان از این پروژه بازدید به عمل آوردند و در جریان آخرین وضعیت اجرایی این پروژه قرار گرفتند که در همین زمینه، توصیه‌‌ها و نظرات مدیر عامل گروه و تیم همراه به مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود ارائه شد.

پروژه تجاری فیروزه در ابتدای خیابان چهارباغ اصفهان در  زمینی به مساحت ۲ هزارو ۵۳۷ متر مربع با زیر بنای ۱۶ هزارو ۳۷۰ متر مربع در 4 طبقه روی همکف با 4 طبقه زیرزمین طراحی شده است. همچنین این شرکت سال گذشته با حضور در دومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی سازه و فولاد و ارائه طرح سازه فلزی پروژه تجاری چهار باغ بالا، موفق به اخذ رتبه تقدیر شده کشوری گردید. اجرای این پروژه تجاری درست در ۳۰ قدمی سی و سه پل نقطه عطفی خواهد بود و مطمئنا با استقبال چشم گیر مردم مواجه خواهد شد. در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد اجرای این پروژه عظیم به پایان رسیده و پیش بینی می شود در شهریور سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد.

مراسم کنگ زنی در اصفهان آذر 98

خبر در حال بروز رسانی می باشد.

 

۱ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۴۴