گروه در اولین جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز حضور دارد

گروه در اولین جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز حضور دارد
مدیر تحقیق و توسعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن در گفتگویی کوتاه، هدف از حضور شرکت در اولین جشنواره ملی «نوآوری در حوزه ساخت و ساز» که به همت شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن در نهم دی ماه امسال برگزار می‌گردد را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ با توجه به حضورگروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان حامی معنوی و مادی در اولین جشنواره ملی «نوآوری در حوزه ساخت و ساز»، بر این اساس با مهندس یگانه، مدیر تحقیق و توسعه‌گروه سرمایه‌گذاری مسکن در ارتباط با هدف حضور در این جشنواره گفتگویی کوتاه به شرح زیر ترتیب دادیم.

یگانه

مدیر واحد تحقیق و توسعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ آشنایی و برقراری ارتباط با جامعه چابک و نوآور شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها و فناوران صنعت ساخت، جهت امکان سنجی در پروژه‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن  و در نهایت برگزیدن و ارزیابی فنی، اقتصادی طرح‌های برتر جهت به کارگیری آن در طرح‌های پیش روی گروه از جمله (طرح آباد) را از اهداف حضور شرکت در این جشنواره عنوان نمود.

وی گفت بر همین اساس ارائه دستاوردهای گروه درحوزه فناوری‌های نوین و نوآوری‌های ساخت و ساز و رویکرد‌ها و استراتژی‌های شرکت در این حوزه درقالب یک کارگاه آموزشی چالشی با موضوع"همگام با مشتری، همراه با نوآوری درصنعت ساخت" توسط واحد تحقیق و توسعه ارائه خواهد شد.

یگانه در ادامه افزود، در بخش داوری این جشنواره نیز در حوزه «سازه و مصالح» دکتر ظهیری هاشمی، مدیر عامل گروه  حضور خواهند داشت و همچنین داوری نوآوری‌ها و استارتآپ‌های بخش «مدیریت ساخت» مهندس مروج، معاون فناوری و مدیریت ساخت گروه سرمایه‌گذاری مسکن  حضور دارند.

شایان ذکر است مخاطبین این جشنواره در دو بخش نوآوران و صنعت گران در حوزه ساخت و ساز هستند.  این رویداد 9 الی 11  دی ماه سال جاری به مدت دو روز در کارخانه نوآوری آزادی برگزارخواهد شد.

۴ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۵۱