مجمع سالانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس تشکیل شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس(سهامی عام) با نماد «ثپردیس» به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1398 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت برای سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1398، روز دوشنبه 30 دی‌ماه امسال با مشارکت بیش از 80 درصد  از سهامداران شرکت در محل سالن اجتماعات پارک فن آوری پردیس برگزار شد.

مجمع پردیس 98

ترکیب هیأت رئیسه مجمع متشکل از آقایان «روزبه ظهیری هاشمی»، به عنوان رئیس، «حنظله فندرسکی» به عنوان ناظر اول،  «حمیدرضا شیرزاد» به عنوان ناظر دوم و «مجید داداشی خالص» به عنوان منشی بود.

مصطفی فلاحی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در این جلسه گزارش فعالیت هیأت مدیره را برای سهامداران ارائه و فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام و آتی شرکت را برای سهامداران و اصحاب رسانه تشریح نمود.

مجمع پردیس 98

پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت به تصویب سهامداران حاظر در مجمع رسید . در ادامه مجمع نیز موسسه حسابرسی رازدار  به عنوان حسابرس و بازرس اصلی، و موسسه حسابرسی فریوران راهبرد به عنوان بازرس علی البدل و روزنامه کثیرالانشار دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین گردیدند. همچنین شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز، شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت پارس مسکن سامان و شرکت پویا نوین پارس به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت برای مدت دو سال تعیین گردیدند.


مجمع پردیس 98
مجمع پردیس 98

۳۰ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۲۳