آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن از آغاز عملیات اجرایی فاز یک پروژه آیمان به عنوان بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن؛ به نقل ازایگاه خبری بانک مسکن هیبنا:

فرهاد یاسمی در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، گفت: پروژه آیمان در راستای سیاست های تولید مسکن و توسعه ساخت و ساز استاندارد و مطلوب و همچنین کیفیت زندگی و ایجاد حس تعلق مکانی توسط شرکت سرمایه گذاری شمال غرب با بهره گیری از تجارب به دست آمده اجرای پروژه مسکونی آسمان، با طرحی شاخص و با ارائه الگوی سکونتی مناسب و در نقش محرک توسعه ای پایدار شهری در غرب تبریز در 9 تا 18 طبقه به صورت موازی هم ،همراه با تمامی امکانات و مشخصه های مسکن خوب اجرا می شود.

وی از رفع مشکلات معارض و صدور پروانه پروژه آیمان تبریز خبر داد و گفت: پس از رفع این مشکلات و با شروع پایدار سازی پروژه، عملیات اجرایی فاز یک را آغاز کردیم.

یاسمی با اشاره به این که پروژه آیمان تبریز در 1446 واحد و در قالب سه فاز تعریف شده است، ادامه داد: در فاز یک پروژه 600 واحد تعریف شده و مدت تکمیل پروژه 42 ماه تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمال غرب درباره برنامه فروش این پروژه افزود: در جلسه ای که اخیرا برگزار شد در این خصوص تصمیم گرفته شد به این ترتیب که فعلا ثبت نام اولیه از متقاضیان انجام شود و از اواخر امسال پیش فروش آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در ثبت نام اولیه هیچ مبلغی از متقاضیان دریافت نمی شود گفت: پس از تثبیت قیمت ها و نهادهای ساختمانی از زمان پیش فروش در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

یاسمی درباره زمان اجرای فازهای دوم و سوم پروژه آیمان افزود: در هر یک از این دو فاز 400 واحد تعریف شده است و کل پروژه به دلیل به صورت پیوسته اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمال غرب با اشاره به پیش بینی فضای عمومی و سبز برای این پروژه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 5.4 هکتار اجرا می شود و واحدهای تعریف شده نیز بین 90 تا 160 مترمربعی هستند.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲